Nee zwarte pieten zijn echte negersquote:
NIET?!?quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:52 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Nee zwarte pieten zijn echte negers
foto?quote:Op maandag 11 september 2006 22:28 schreef ScudRaket het volgende:
Van die meisjes die onder hun rokje een legging tot op de enkels dragen? Het is geen porem!![]()
Niks mis mee toch?quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:43 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
wat heeft jouw user icoon een pijp-mondje
nerdquote:Op dinsdag 12 september 2006 20:15 schreef Maethor_Veleg het volgende:
Mode is zowiezo een fenomeen waarvan ik me zoveel mogelijk afzijdig van probeer te houden. Ik loop niet graag voor lul.
nu ze is niet hier dat is er mis meequote:
Helaas voor jou bereik je daarmee het tegenovergestelde.quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:15 schreef Maethor_Veleg het volgende:
Mode is zowiezo een fenomeen waarvan ik me zoveel mogelijk afzijdig van probeer te houden. Ik loop niet graag voor lul.
hihi, you've got that right...quote:Op maandag 11 september 2006 22:28 schreef ScudRaket het volgende:
Van die meisjes die onder hun rokje een legging tot op de enkels dragen? Het is geen porem!![]()
modebewuste unichickjesquote:Op dinsdag 12 september 2006 19:08 schreef ScudRaket het volgende:
Zag er vandaag op de uni zelfs een. Echt een afknapper
Hé casanova, vrouwen vallen in eerste instantie voor persoonlijkheid.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:42 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Helaas voor jou bereik je daarmee het tegenovergestelde.
Foto's van mensen die dezelfde tekst als jij quotten:
[afbeelding]
[afbeelding]
Je kan ook overdrijvenquote:
Die merk je namelijk van 5 meter opquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:51 schreef crossover het volgende:
[..]
Hé casanova, vrouwen vallen in eerste instantie voor persoonlijkheid.
Gelukkig wordt het weer kutweer. Maar dan komt er wel wat andersquote:Op woensdag 20 september 2006 01:23 schreef ScudRaket het volgende:
Weer een aantal gezien afgelopen week. Het is net een olievlek
Jammer dat ik dan niet meer de leuke outfits kan zien van de chicks die wel weten wat ze moeten aantrekken.quote:Op woensdag 20 september 2006 07:29 schreef crossover het volgende:
[..]
Gelukkig wordt het weer kutweer. Maar dan komt er wel wat anders
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |