Hoe verzint zo iemand het bij elkaar? Minirokje op spijkerboek okeeee..maar hotpants? Rare mensen heb jequote:Op dinsdag 12 september 2006 08:33 schreef Rutger1983 het volgende:
zag er laatst 1 met een spijkerbroek aan, met daaroverheen een hotpantszag er niet uit..!
Met jou ben ik het eenschquote:Op dinsdag 12 september 2006 08:57 schreef heathcliffs het volgende:
mode!!! kudde dieren!!!!!
wees eens origineel.
Draag wat je zelf lekker zit.
loop anders in je blote kont als je niet meer weet wat de laatste mode is, misschien creeer je wel een mode trend..
Bij de meeste vrouwen mag je blij zijn dat ze een rokje over de legging dragenquote:Op maandag 11 september 2006 22:28 schreef ScudRaket het volgende:
Van die meisjes die onder hun rokje een legging tot op de enkels dragen? Het is geen porem!![]()
Ik zie het anders vaak genoeg.quote:Op dinsdag 12 september 2006 06:56 schreef blessed19 het volgende:
ben soms blij dat ik in apeldoorn woon
jezus! wat ze wel niet verzinnen
wat heeft jouw user icoon een pijp-mondjequote:Op dinsdag 12 september 2006 15:46 schreef EricG het volgende:
Ik vind het wel leuk hoor.
Ze vraagt er bijna om hè?quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:43 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
wat heeft jouw user icoon een pijp-mondje
OMGquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:57 schreef Lanvin het volgende:
[afbeelding]
Dat je zo over straat durft![]()
Die heeft openingstijdenquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:57 schreef Lanvin het volgende:
[afbeelding]
Zwarte piet is erg vroegquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:57 schreef Lanvin het volgende:
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |