Je vriend?quote:Op maandag 11 september 2006 22:35 schreef murp het volgende:
ik vond het ook zo raar toen mijn vriend het aan had...ik heb liever ook blote benen....
een jongen met een legging?quote:Op maandag 11 september 2006 22:35 schreef murp het volgende:
ik vond het ook zo raar toen mijn vriend het aan had...ik heb liever ook blote benen....
quote:Op maandag 11 september 2006 22:35 schreef murp het volgende:
die gast ook kijkenquote:
NEEJOHquote:Op maandag 11 september 2006 23:08 schreef Sapstengel het volgende:
Ziet er idd niet uit, doe je een rokje aan, maar omdat je het eigenlijk niet durft toch maar een legging er onder ofzo.
HAHAHAHAHAHHAHA!!!!!!!!1111einsHEIL! die avaquote:Op maandag 11 september 2006 23:16 schreef cerror het volgende:
Even een voorbeeld aub?
Ja, gek. 25 graden is echt te koudquote:Op maandag 11 september 2006 23:13 schreef chiren het volgende:
[..]
NEEJOH![]()
![]()
!!
Jeweets omdat het de afgelopen dagen een bietje te koud was voor alleen een rokje!
Wat lul je, ik zeg toch AFGELOPEN DAGEN, MET REGEN EN KOUD WEER, VOOR DE WARME DAGENquote:Op maandag 11 september 2006 23:20 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Ja, gek. 25 graden is echt te koud. Het is nooit te koud voor een alleen een rokje
.
Ben 't met je eens TS![]()
ik heb je usericon gebruikt: http://forum.fok.nl/topic/911830/1/100#41699920quote:Op maandag 11 september 2006 23:16 schreef cerror het volgende:
Even een voorbeeld aub?
quote:Op maandag 11 september 2006 23:24 schreef Maikuuul het volgende:
Stiekem wilt TS dat iemand een foto post en hij dan met zijn hand in zijn broek gaat en dan
Allemaal sperma in zijn sokken
Hoe verzint zo iemand het bij elkaar? Minirokje op spijkerboek okeeee..maar hotpants? Rare mensen heb jequote:Op dinsdag 12 september 2006 08:33 schreef Rutger1983 het volgende:
zag er laatst 1 met een spijkerbroek aan, met daaroverheen een hotpantszag er niet uit..!
Met jou ben ik het eenschquote:Op dinsdag 12 september 2006 08:57 schreef heathcliffs het volgende:
mode!!! kudde dieren!!!!!
wees eens origineel.
Draag wat je zelf lekker zit.
loop anders in je blote kont als je niet meer weet wat de laatste mode is, misschien creeer je wel een mode trend..
Bij de meeste vrouwen mag je blij zijn dat ze een rokje over de legging dragenquote:Op maandag 11 september 2006 22:28 schreef ScudRaket het volgende:
Van die meisjes die onder hun rokje een legging tot op de enkels dragen? Het is geen porem!![]()
Ik zie het anders vaak genoeg.quote:Op dinsdag 12 september 2006 06:56 schreef blessed19 het volgende:
ben soms blij dat ik in apeldoorn woon
jezus! wat ze wel niet verzinnen
wat heeft jouw user icoon een pijp-mondjequote:Op dinsdag 12 september 2006 15:46 schreef EricG het volgende:
Ik vind het wel leuk hoor.
Ze vraagt er bijna om hè?quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:43 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
wat heeft jouw user icoon een pijp-mondje
OMGquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:57 schreef Lanvin het volgende:
[afbeelding]
Dat je zo over straat durft![]()
Die heeft openingstijdenquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:57 schreef Lanvin het volgende:
[afbeelding]
Zwarte piet is erg vroegquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:57 schreef Lanvin het volgende:
[afbeelding]
Nee zwarte pieten zijn echte negersquote:
NIET?!?quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:52 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Nee zwarte pieten zijn echte negers
foto?quote:Op maandag 11 september 2006 22:28 schreef ScudRaket het volgende:
Van die meisjes die onder hun rokje een legging tot op de enkels dragen? Het is geen porem!![]()
Niks mis mee toch?quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:43 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
wat heeft jouw user icoon een pijp-mondje
nerdquote:Op dinsdag 12 september 2006 20:15 schreef Maethor_Veleg het volgende:
Mode is zowiezo een fenomeen waarvan ik me zoveel mogelijk afzijdig van probeer te houden. Ik loop niet graag voor lul.
nu ze is niet hier dat is er mis meequote:
Helaas voor jou bereik je daarmee het tegenovergestelde.quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:15 schreef Maethor_Veleg het volgende:
Mode is zowiezo een fenomeen waarvan ik me zoveel mogelijk afzijdig van probeer te houden. Ik loop niet graag voor lul.
hihi, you've got that right...quote:Op maandag 11 september 2006 22:28 schreef ScudRaket het volgende:
modebewuste unichickjesquote:Op dinsdag 12 september 2006 19:08 schreef ScudRaket het volgende:
Zag er vandaag op de uni zelfs een. Echt een afknapper
Hé casanova, vrouwen vallen in eerste instantie voor persoonlijkheid.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:42 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Helaas voor jou bereik je daarmee het tegenovergestelde.
Foto's van mensen die dezelfde tekst als jij quotten:
[afbeelding]
[afbeelding]
Je kan ook overdrijvenquote:
Die merk je namelijk van 5 meter opquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:51 schreef crossover het volgende:
[..]
Hé casanova, vrouwen vallen in eerste instantie voor persoonlijkheid.
Gelukkig wordt het weer kutweer. Maar dan komt er wel wat andersquote:Op woensdag 20 september 2006 01:23 schreef ScudRaket het volgende:
Weer een aantal gezien afgelopen week. Het is net een olievlek
Jammer dat ik dan niet meer de leuke outfits kan zien van de chicks die wel weten wat ze moeten aantrekken.quote:Op woensdag 20 september 2006 07:29 schreef crossover het volgende:
[..]
Gelukkig wordt het weer kutweer. Maar dan komt er wel wat anders
Hoezo, heb je nog maar 3 dagen te leven?quote:Op woensdag 20 september 2006 15:56 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Jammer dat ik dan niet meer de leuke outfits kan zien van de chicks die wel weten wat ze moeten aantrekken.![]()
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLquote:Op maandag 11 september 2006 22:28 schreef ScudRaket het volgende:
quote:
De laatste dagen met mooi weer dit zomerseizoen...quote:Op woensdag 20 september 2006 16:02 schreef crossover het volgende:
[..]
Hoezo, heb je nog maar 3 dagen te leven?
Hm ja daar zit wat in. Ik zal het missenquote:Op woensdag 20 september 2006 16:08 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
De laatste dagen met mooi weer dit zomerseizoen...
Enjoy whilst thy still can!
Gelukkig nog niet zeg, dat had er nog eens bij moeten komenquote:Op woensdag 20 september 2006 16:18 schreef sirrom het volgende:
Het is idd geen mode maar een hype voor meisje tot 17. Daarna worden hun hersens beetje wakker en laten ze het wel uit hun hoofd. Ooit een vrouw van 30 met zoiets zien lopen?
Nee, maar zo wel:quote:Op woensdag 20 september 2006 16:21 schreef Ratelslangetje het volgende:
[afbeelding]
Maar deze is dan wel weer leuk.![]()
quote:Op woensdag 20 september 2006 16:34 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee, maar zo wel:
[afbeelding]
Nee, maar zo wel:quote:Op woensdag 20 september 2006 16:34 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee, maar zo wel:
[afbeelding]
Ik vind het allemaal wel spang, je moet gewoon mooie benen hebben. Dus:quote:Op woensdag 20 september 2006 16:21 schreef Ratelslangetje het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]
Afschuwelijk!![]()
[afbeelding]
Maar deze is dan wel weer leuk.![]()
neuk zequote:Op maandag 11 september 2006 22:28 schreef ScudRaket het volgende:
Nooit van verschillen in smaak gehoord blijkbaarquote:Op woensdag 20 september 2006 18:34 schreef dady het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal wel spang, je moet gewoon mooie benen hebben. Dus:
Als je geen mooie benen hebt (of sweety bent) moet je dit dus niet dragen!
Laat dit een college voor Scudraket zijn!
Daarom moet die legging ook uitquote:
Nee? Mijn smaak is meestal ineens iedereen zijn/haar smaak?quote:Op woensdag 20 september 2006 18:39 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Nooit van verschillen in smaak gehoord blijkbaar
Alsof er uberhaupt een chickie met jou wil batsen?quote:Op woensdag 20 september 2006 18:40 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Daarom moet die legging ook uit
Tenminste als die chicks lekker zijn
Vraag mijn vriendin maar...quote:Op woensdag 20 september 2006 18:43 schreef dady het volgende:
[..]
Alsof er uberhaupt een chickie met jou wil batsen?
hahah weet je wel wat batsen is?quote:Op woensdag 20 september 2006 18:48 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Vraag mijn vriendin maar...
kutn00b![]()
Jij en een vriendin wat klopt er nietquote:Op woensdag 20 september 2006 18:48 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Vraag mijn vriendin maar...
kutn00b![]()
Ewa matti. Fakka?quote:Op woensdag 20 september 2006 18:51 schreef dady het volgende:
[..]
hahah weet je wel wat batsen is?
Oeeh Buttyfanga!
Dat is net als Tong80 met een leven.quote:Op woensdag 20 september 2006 18:52 schreef WEST het volgende:
[..]
Jij en een vriendin wat klopt er niet![]()
Amai...quote:Op woensdag 20 september 2006 18:54 schreef ScudRaket het volgende:
Naja dit topic gaat erg jammerlijk dood zo, gooi hem maar dicht...
zoiets jaquote:Op woensdag 20 september 2006 18:54 schreef Niwa het volgende:
[..]
Dat is net als Tong80 met een leven.
Ik ken haar persoonlijk.. zo'n dom wijf.quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:57 schreef Lanvin het volgende:
[afbeelding]
Zijn er meer foto's beschikbaarquote:Op zondag 24 september 2006 16:11 schreef Sloavink het volgende:
[..]
Ik ken haar persoonlijk.. zo'n dom wijf.![]()
quote:Op zondag 24 september 2006 16:47 schreef CcCcCharmed het volgende:
pfff als iemand mooie lange slanke benen heeft dan is het toch juist leuk? mooie pumps eronder rokje eroverheen en du bist auch hip
ja maar iedereen die zo'n legging nu draagt het omdat ze het waanzinnig mooi vinden staan en niet omdat het mode is. Dat iedereen het nu tegelijkertijd mooi vind en dat het in de mode is, is natuurlijk gewoon toeval.quote:Op zondag 24 september 2006 19:15 schreef parselmouth het volgende:
Ik vind het leuk, dus ik draag het. Of het mode is interesseert me geen hol, dat is voor mij geen reden om het in de kast te laten liggen omdat ik anders niet origineel genoeg ben.
mooi gezegd 14.gifquote:Op zondag 24 september 2006 16:35 schreef OFfSprngr het volgende:
Alles wat lelijk is wordt vanzelf mode.
quote:Op maandag 11 september 2006 22:28 schreef ScudRaket het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |