jouw hele account is overbodig man en dan nog kom je hatenquote:Op maandag 11 september 2006 22:33 schreef Tazz het volgende:
Dus, overbodig topic want HD is niet stuk...
goed man..
Ja mooi, dat heb ik laatst ook gedaan. Toen deed ie het gelijk weer goedquote:Op maandag 11 september 2006 22:35 schreef most_wanted het volgende:
Ik schuif er altijd gewoon een magneet over heen als ie stuk is, werkt ie meteen weer.
dus dan hoef je het niet los te maken enzo?quote:Op maandag 11 september 2006 22:44 schreef Nawien het volgende:
[..]
Ja mooi, dat heb ik laatst ook gedaan. Toen deed ie het gelijk weer goedAlle fouten worden zeg maar rechtgetrokken in de schijf door een magneet
![]()
Dus, als je een magneet hebt moet je dat zeker proberen 26 !
Leer eerst eens een goede zin te typen als je iemand probeert af te kraken.quote:Op maandag 11 september 2006 22:35 schreef 2609 het volgende:
[..]
jouw hele account is overbodig man en dan nog kom je haten
Nee man, je kan het gewoon doen als de pc aanstaat. Gewoon een paar keer met die magneet over die HD wrijven. Succes gegarandeerdquote:Op maandag 11 september 2006 22:46 schreef 2609 het volgende:
[..]
dus dan hoef je het niet los te maken enzo?
Helaas maakt dat keiweinig uit, eigenlijk niks, maar ik wilde graag ff kei zeggen.quote:Op maandag 11 september 2006 22:52 schreef Nawien het volgende:
[..]
Nee man, je kan het gewoon doen als de pc aanstaat. Gewoon een paar keer met die magneet over die HD wrijven. Succes gegarandeerd![]()
En je vraagt je af waarom ie het niet deed?quote:Op maandag 11 september 2006 22:15 schreef 2609 het volgende:start ik toenstraks mn computer op geeft ie een of andere fout ofzo
iets met mn master hd ide ofzo dus ik dacht hij heeft een goed idee maar hij deed verder niks meer :S maar ik ben erg intelligent dus ik wist dat hd harddisk is en daar heb ik er 2 van dat wist ik ook dus ik als echte technichien ging er eentje van die 2 de kabel eruithalen toen starte mn computer weer op naar hier
maar toen was dus 1 van die schijven er niet meer aangsloten :S en daar stonden al mn muziek op en 1 night in paris ook
en toen ging ik die kabel van die er weer in doen toen deed die het opeens ook weer
dus hij was helemaal niet stuk alleen hij deed gewoon even raar
![]()
maar de klacht is dus dat ik wel schrok ik dacht dat ik alles kwijt zou zijn maar gelukkig ben ik wel slim![]()
ow oke dan probeer ik dat volgende keer wel effe moet ik effe een magneet zoekenquote:Op maandag 11 september 2006 22:52 schreef Nawien het volgende:
[..]
Nee man, je kan het gewoon doen als de pc aanstaat. Gewoon een paar keer met die magneet over die HD wrijven. Succes gegarandeerd![]()
jah man wat een homoquote:Op maandag 11 september 2006 23:10 schreef veldmuis het volgende:
Vind jij die kerel die steeds begint te praten bij 1 night in paris ook zo kut?
ach mijn tijd komt nog wel hoorquote:Op maandag 11 september 2006 23:12 schreef veldmuis het volgende:
[..]
ja maar hij heeft dr wel geneukt
tuurlijk niet dan zou niemand meer naar paris kijken maar alleen maar naar mij en daar heb ik niet zon trek inquote:
en als je dan alleen paris filmt? anders wil ik ook wel filmen dan kijk ik niet naar jou maar dan moet paris me wel ff klaarpijpenquote:Op maandag 11 september 2006 23:16 schreef 2609 het volgende:
[..]
tuurlijk niet dan zou niemand meer naar paris kijken maar alleen maar naar mij en daar heb ik niet zon trek in
rot op man dat gebeurd echt nietquote:Op maandag 11 september 2006 23:17 schreef veldmuis het volgende:
[..]
en als je dan alleen paris filmt? anders wil ik ook wel filmen dan kijk ik niet naar jou maar dan moet paris me wel ff klaarpijpen
HAHAHAHAHAH wat een heerlijke usertquote:Op maandag 11 september 2006 22:15 schreef 2609 het volgende:start ik toenstraks mn computer op geeft ie een of andere fout ofzo
iets met mn master hd ide ofzo dus ik dacht hij heeft een goed idee maar hij deed verder niks meer :S maar ik ben erg intelligent dus ik wist dat hd harddisk is en daar heb ik er 2 van dat wist ik ook dus ik als echte technichien ging er eentje van die 2 de kabel eruithalen toen starte mn computer weer op naar hier
maar toen was dus 1 van die schijven er niet meer aangsloten :S en daar stonden al mn muziek op en 1 night in paris ook
en toen ging ik die kabel van die er weer in doen toen deed die het opeens ook weer
dus hij was helemaal niet stuk alleen hij deed gewoon even raar
![]()
maar de klacht is dus dat ik wel schrok ik dacht dat ik alles kwijt zou zijn maar gelukkig ben ik wel slim![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |