Hard nodig ja, bijkleppen!quote:Op donderdag 14 september 2006 23:04 schreef Michel het volgende:
[..]
'Lo! Lief 50+ breezer meissie van me..
Wanneer gaan we weer een zuipen?
Oh ja, Tazz..... Jij was toch getrouwd met kind en afgeschreven, net zoals ik?quote:Op donderdag 14 september 2006 23:25 schreef Tazz het volgende:
[..]
Geen idee wie je allemaal wil afwerken..
Ja doei. onzin toen =! onzin nu. Snap sowieso niet wat ik hier loop te posten maar dat terzijde.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je moet met Tazz nog een ONZ-meet organiseren
quote:Op donderdag 14 september 2006 18:44 schreef tonks het volgende:
de R in elizabethR staat voor rotzak.
Rot in Pieces ...quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:39 schreef SunChaser het volgende:
Rot in Peace lijkt me ook wel toepasselijk.
quote:Op donderdag 14 september 2006 23:29 schreef Michel het volgende:
[..]
Oh ja, Tazz..... Jij was toch getrouwd met kind en afgeschreven, net zoals ik?
whehe pwnd permban!quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:05 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
Van mij mag ze dood ofzo, whehe de knoop word heul niet doorgehakt, maar er word een galg gemaakt me die grosse knoops
whehe en als ze hangt, pwnd zeggen en dan de knoop doorhakken zodat ze valt en alleen haar polsen breekt. zodat ze heul nie kan posten whe
of begonnen!quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:06 schreef MrFl0ppY het volgende:
Vroege 1 april als je het mij vraagt. kerst is niet eens afgelopen
Bekende kwootquote:Op dinsdag 19 december 2006 17:05 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
Van mij mag ze dood ofzo, whehe de knoop word heul niet doorgehakt, maar er word een galg gemaakt me die grosse knoops
whehe en als ze hangt, pwnd zeggen en dan de knoop doorhakken zodat ze valt en alleen haar polsen breekt. zodat ze heul nie kan posten whe
whwheeee ich bist noch nicht gepwnd!quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:08 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
mja, kloptMaar ik ga de user in kwestie niet in discrediet brengen
aber Sie sind verrücktquote:Op dinsdag 19 december 2006 17:08 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
whwheeee ich bist noch nicht gepwnd!![]()
Omdat je er óóit in hebt gereageerdquote:Op dinsdag 19 december 2006 17:21 schreef maartena het volgende:
Waarom zie ik dit topic in my AT....
quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hahahahaahahahaaha!!!!! Heb je daar maar drie maanden over nagedacht? Hahahahahaahaaaa!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |