Alsof die stage op zichzelf al niet frustrerend genoeg was (je bent bevoegd afgestudeerd docent en op de Universiteit behandelen je ze alsof je een beginneling bent; alsof je je HBO diploma bij een pak koekjes krijgt zeg maar...) neemt mijn 'stagebegeleidster nu ook nog eens geen contact op voor het eindgesprek dat ik morgen zou moeten / kunnen hebben maar waarvoor mevrouw nog iemand moest spreken om het allemaal rond te maken. Daar zou ze mij vandaag in de middag over mailen; heeft ze niet gedaan dus rond een uurtje of 4 heb ik zelf maar gemaild en gebeld en weer gemaild en maar weer gebeld. Speciaal mijn werk ervoor verzet;zodat morgen dat gesprek zou kunnen plaatsvinden omdat ik eindelijk die hele stageonzin achter me wil kunnen laten en me 100 % op mn scriptie kan storten... . Laat die @#$%$%&* niets van zich horen!! (en is ze ook nog eens niet beschikbaar tijdens haar werktijden!
![]()
)
Nou; dat wordt een heel erg leuk gesprek binnenkort. Ik denk niet dat ze mij snel zullen vergeten op het onderwijscentrum van de VU...
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel:
http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686