Ik zag stigmata optreden bij Bridget!quote:twee rode kruizen door de 2 genomineerde mannen.
En de stemmers zijn net zo nep, danwel dom..quote:Op maandag 11 september 2006 20:43 schreef Darklight het volgende:
Natuurlijk is die voting nep
quote:Op maandag 11 september 2006 20:43 schreef itsme het volgende:
nee joh ze hadden eerst de foto's van marlies en Semih er bij. Die kregen een kruis er door.
simpel
Ik vond het heel duidelijk.quote:Op maandag 11 september 2006 20:45 schreef koekjesmonstertje het volgende:
Nou niet zo natuurlijk hoor. Ik doe zelf sms games (verzinnen vraag, prijs, hoe het in beeld komt, tekst, winnaar etc) op tv bij verschillende RTL programma's en dat is gewoon eerlijk.
Die geruchten zijn er ieder jaar.. en nog nooit is het bewezen. Gert Jan beweerde bewijzen te hebben maar heeft die nooit bekend gemaakt, Menno zinspeelde er vorig jaar op en werd door Hum en consorten tot pispaal gebombardeerd maar ook toen waren er geen bewijzenquote:Op maandag 11 september 2006 20:45 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb de voting ooit live mee zitten kijken op een pc. Is niks neps aan.
Misschien maar in dit geval in ieder geval nietquote:Op maandag 11 september 2006 20:46 schreef dennistd het volgende:
hebben jullie nou nog niet door dat het allemaal doorgestoken kaart is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |