Herdenken is best, maar doe je dat nou echt door het meest bekeken weblog van NL vol te zetten met 9/11?quote:Op maandag 11 september 2006 20:36 schreef cyberstalker het volgende:
Dat heet herdenken. Een vorm van respect, gij walgelijk disrespectvol hoopje mens.
U name een bekender, populairder forumquote:
Je weet het verschil tussen een forum en een weblog toch wel?quote:Op maandag 11 september 2006 20:53 schreef MrManiak het volgende:
[..]
U name een bekender, populairder forum![]()
256 RAM ?quote:Op maandag 11 september 2006 21:46 schreef Burbo het volgende:
Je weet het verschil tussen een forum en een weblog toch wel?![]()
Kunnen ze dat niet in de weblog zetten?quote:
Maar jullie doel is ons te laten klikken.quote:Op maandag 11 september 2006 22:07 schreef Klonk het volgende:
dat is nou het mooie van een vrij land, wij van het weblog hebben ervoor gekozen het op deze manier te doen, jij als bezoeker kunt er vrij voor kiezen om de blogs niet te lezen.
klikken is op internet nog altijd niet verplicht.
Amenquote:Op maandag 11 september 2006 20:36 schreef cyberstalker het volgende:
Dat heet herdenken. Een vorm van respect, gij walgelijk disrespectvol hoopje mens.
Die arrogante kuthouding van je is neem ik aan de reden dat er gemiddeld maar 3 reacties op je "blogs" komen?quote:Op maandag 11 september 2006 22:07 schreef Klonk het volgende:
dat is nou het mooie van een vrij land, wij van het weblog hebben ervoor gekozen het op deze manier te doen, jij als bezoeker kunt er vrij voor kiezen om de blogs niet te lezen.
klikken is op internet nog altijd niet verplicht.
Ooooeh, below the beltquote:Op dinsdag 12 september 2006 07:47 schreef agRESSIV-e het volgende:
[..]
Die arrogante kuthouding van je is neem ik aan de reden dat er gemiddeld maar 3 reacties op je "blogs" komen?
het aantal reply's boeit me echt geen ene moer, sorry.quote:Op dinsdag 12 september 2006 07:47 schreef agRESSIV-e het volgende:
[..]
Die arrogante kuthouding van je is neem ik aan de reden dat er gemiddeld maar 3 reacties op je "blogs" komen?
neuh, mischien net onder het bovenste puntje van mijn hoofdhaarquote:
het boeit je zo weinig dat je er toch ff 2x op moet reageren...quote:Op dinsdag 12 september 2006 09:54 schreef Klonk het volgende:
[..]
het aantal reply's boeit me echt geen ene moer, sorry.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |