abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41715851
Een klacht over dieven, de slimme dan, want de domme brengen je alleen gezeik. Dit verhaal gaat eigenlijk over een hele domme. Zaterdag avond was namelijk mijn brommer gestolen, recht voor de tent vandaan waar ik de hele avond was. Ik balen dus, gelijk ff een politie agent aangesproken en die zou dus even kijken of ie 'm zag rijden, en had de aangifte alvast voorbereid.

Hier komt het grappige van het gebeuren. Zie ik een of ander crackwijf op m'n brommer tuffen, langs mijn huis ook nog. Erachteraan dus op een andere brommer, ding terug gepakt. Zij was zich van geen kwaad bewust, of ze even mocht bellen. Maar natuurlijk mag dat, bel maar lekker degene op die 'm heeft gestolen. Na het telefoongesprek mompelde ze iets van "ze krijgen je nog wel" en liep weg.

Nu heeft ze geluk dat het een vrouw was, weliswaar een vercrackte snuifhoer, maargoed, die mep ik nog steeds niet. En ze had me zonder er zelf bewust van te zijn het adres van de dader gegeven, door op zijn huisnummer te bellen met mijn telefoon. Vanavond even langs dus, wil namelijk een nieuw slot.

Bestaan er nog debielere mensen vraag ik me dan af?
pi_41715972
Ik ga lachen als er vanavond één of andere Hells Angel open doet!
  † In Memoriam † maandag 11 september 2006 @ 19:39:52 #3
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_41715973
Geef je die gegevens wel ff aan de politie door?
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
  maandag 11 september 2006 @ 19:40:38 #4
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_41715984
dubbel...
Zo niet, dan toch...
  maandag 11 september 2006 @ 19:40:55 #5
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_41715989
Zij heeft hem gejat, en stuurt jou gewoon naar een onschuldig persoon die jij een lesje wil gaan leren Ik denk dat jij hier dus het domme exemplaar bent.
Zo niet, dan toch...
pi_41716005
Dit valt onder de noemer domme helers en niet onder de noemer domme dieven
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
  maandag 11 september 2006 @ 19:42:11 #7
157525 Ionesco
A Long Way Down.
pi_41716014
hahaha! succes :p
I hate to advocate drugs, alcohol, violence or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_41716108
Nee, ik weet wel met wie ik te maken heb. Klein pubertje die wel vaker brommers steelt.

En uiteraard krijgt de politie de gegevens, nadat ik een slot of iets van vergelijkbare waarde terug heb. Inclusief rechterzijkap die ik nu ook mis.

En dit valt niet onder domme helers, de dief laat zijn vriendin erop rijden de dag nadat ie gestolen is, in dezelfde stad. Lijkt me een dief, eentje die dom is.
pi_41716603
Dan pakt de politie je straks omdat je op een gestolen brommer rijdt.
Alle eendjes zwemmen in het water. :)
Anatidaephobia is altijd terecht! Wij zijn de beste stalkers...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')