Stalkers.quote:Op maandag 11 september 2006 18:03 schreef Chriz2k het volgende:
Zo kansloos, fiets je zo achter iemand, kijkt diegene de hele tijd spastisch achterom en begint steeds harder te fietsen.
Of misschien ben ik wel gewoon eng.
Was jij dat?quote:Op maandag 11 september 2006 18:05 schreef zoalshetis het volgende:
ik kijk altijd achter me om en als hij te dichtbij komt roep ik: "wat moet je nou van me eikel!"
Ik heb altijd dat als een meisje hand in hand met haar vriendje fietst achteruit kijkt en dan snel handje loslaat. Ook zo kanloos, spreek me dan aan als ik dronken ben maak je misschien nog een kans.quote:Op maandag 11 september 2006 18:16 schreef Beach het volgende:
Ik heb altijd dat een meisje haar shirt snel in broek stopt als ik kijk, zodat ik dr string of blote rug ofzo niet kan zienwtf maakt mij dat nou uit
quote:Op maandag 11 september 2006 18:07 schreef Gianluca het volgende:
JIj zo hendig sjiek slippen
Zo jij ben stoer, mag ik je aanraken?quote:Op maandag 11 september 2006 18:19 schreef Maikuuul het volgende:
Fietsen
Weetje wat nog vetter isde ganse tijd gas blijven geven achter iemand
zie je hun zo kijken en ik dan zo stoer gas loslaten en dan over mijn zadel poepen
quote:Op maandag 11 september 2006 18:19 schreef Maikuuul het volgende:
Fietsen
Weetje wat nog vetter isde ganse tijd gas blijven geven achter iemand
zie je hun zo kijken en ik dan zo stoer gas loslaten en dan over mijn zadel poepen
zo 1quote:Op maandag 11 september 2006 18:36 schreef El_Rolando het volgende:
Ik heb een heuse spiegel op mijn stuur.
Dat heeft mijn oma van 85 ook.quote:Op maandag 11 september 2006 18:36 schreef El_Rolando het volgende:
Ik heb een heuse spiegel op mijn stuur.
Euh zomaarquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:09 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Serieuze vraag: Hoe kwam het zo dat je dit topic gekickt hebt?
Ze dacht eigenlijk: ik laat die kneus achter mij ff langs. Maar jij bleef maar achter haar fietsen, blijkbaar begreep je die hint niet.quote:Op maandag 11 september 2006 18:19 schreef dady het volgende:
[..]
Ik heb altijd dat als een meisje hand in hand met haar vriendje fietst achteruit kijkt en dan snel handje loslaat. Ook zo kanloos, spreek me dan aan als ik dronken ben maak je misschien nog een kans.
Oh, ik dacht lekker verkrachten dusquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:40 schreef Ricky_ het volgende:
Dan gaan ze harder rijden en dan vragen ze er natuurlijk om. Lekker bumperkleven dus.
'Tis je avatar.quote:Op maandag 11 september 2006 18:16 schreef Beach het volgende:
Ik heb altijd dat een meisje haar shirt snel in broek stopt als ik kijk, zodat ik dr string of blote rug ofzo niet kan zienwtf maakt mij dat nou uit
quote:Op maandag 11 september 2006 18:07 schreef Gianluca het volgende:
JIj zo hendig sjiek slippen
dus jij kijkt ook achteromquote:Op maandag 11 september 2006 18:04 schreef Tommeke het volgende:
Vet irritant ja! ik hoop altijd dat ze dan tegen een lantaarnpaal fietsen
Oude wijven met kort rood haar? No, thanks.quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:41 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Oh, ik dacht lekker verkrachten dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |