Wat een gebrek aan empathie. In mijn hart is het reeds herfstquote:Op maandag 11 september 2006 17:30 schreef Elmo. het volgende:
't Is nog zomer, sukkel.
Empathie is voor fucking wussies, man.quote:Op maandag 11 september 2006 17:34 schreef wunderbaum het volgende:
[..]
Wat een gebrek aan empathie. In mijn hart is het reeds herfst![]()
Een subtiel parfummetje zou dees of geen ook niet misruikenquote:Op maandag 11 september 2006 17:42 schreef Serendips het volgende:
Wat een gezeur!
Is het een keer lekker weer na een hele maand regen, begint een zielig figuur te klagen dat hij graag winter wil...
De ranzige zweetgeur die ik gelijk weer op heel veel openbare plekken ruik mag daarentegen wel achterwege blijven. Water, zeep, deo, mensen!![]()
En dan die mensen die altijd zeuren dat het noot goed is, ben je nou echt zo dom of besef je niet dat al die mensen verschillend lopen te zeuren, geef mij maar het hele jaar een hittegold dat is pas sweety.quote:Op maandag 11 september 2006 17:42 schreef Serendips het volgende:
Wat een gezeur!
Is het een keer lekker weer na een hele maand regen, begint een zielig figuur te klagen dat hij graag winter wil...
De ranzige zweetgeur die ik gelijk weer op heel veel openbare plekken ruik mag daarentegen wel achterwege blijven. Water, zeep, deo, mensen!![]()
Puik plan. Morgen naar m'n werk een subtiel parfummetje opdoen.quote:Op maandag 11 september 2006 17:43 schreef SHE het volgende:
[..]
Een subtiel parfummetje zou dees of geen ook niet misruiken![]()
En een pepermuntje toe...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |