Kennelijk was het die hele maand augustus dus wel goed, zodra de hittegolf over was, waren er verbazend weinig weertopics in KLB.quote:Op maandag 11 september 2006 17:50 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Het is ook nooit goed hè?!![]()
Ik vind 15 graden mooi weerquote:Op maandag 11 september 2006 19:00 schreef Peterselieman het volgende:
Wees blij dat het nu nog een keer mooi weer is. Het heeft in augustus al genoeg geregend. Het mooie weer houdt toch maar enkele dagen aan.
Te warm vind ik geen mooi weerquote:Op maandag 11 september 2006 19:00 schreef Peterselieman het volgende:
Wees blij dat het nu nog een keer mooi weer is. Het heeft in augustus al genoeg geregend. Het mooie weer houdt toch maar enkele dagen aan.
Precies!quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:51 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
ik ben reuze blij met dit heerlijke weer, in augustus veels te weinig op het terras gezeten dankzij die moeson van toen, maar nu kan ik de schade ruimschoots inhalen![]()
Mij heb je niet horen klagen over dat weer. Geef mij liever dat weer dan die pokke hittequote:Op maandag 11 september 2006 18:11 schreef Robin2130 het volgende:
Is het na een maand lang regen eindelijk weer lekker weer, dan zitten ze nog te klagen
Ik snap dat echt niet
Dat zal (hopelijk) nog wel even duren.quote:Op woensdag 13 september 2006 23:54 schreef thedude0 het volgende:
van mij mag het eens lekker gaan vriezen binnenkort. winterweer is heerlijk![]()
omdat zowat de hele bevolking te lui is om te fietsen en gvd de auto overal voor gebruikt en zo het milieu naar de kloten helpt vriest het waarschijnlijk maar een paar dagen jaquote:Op woensdag 13 september 2006 23:55 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat zal (hopelijk) nog wel even duren.
Dan kan ook als het 10 graden kouder is!quote:Op woensdag 13 september 2006 23:51 schreef Rekkie het volgende:
Oh lekker weertje hoor.... zo ff in de korte broek de hond uit laten.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |