dat klopt.dat heb ik nu ook in de gatenquote:Op maandag 11 september 2006 17:19 schreef SuperRogier het volgende:
Het zijn meestal dezelfden die een belofte maken om hem vervolgens niet na te komen, je kunt er vrij vaak al van tevoren rekening mee houden..
Als het een belangrijke belofte is, klap verkopen.quote:Op maandag 11 september 2006 17:17 schreef Raydh het volgende:
Ik wil even onvrede uiten over mensen die beloftes maar niet nakomen.Word daar kei ziek van.
Wat doen jullie ermee.
En wat kan je ermee...
Somss.....Ophangen![]()
Dan is het goedquote:Op maandag 11 september 2006 18:34 schreef natash het volgende:
Kijk, ik belooft je dat ik je nits belooft :-)
"Broken promises don't upset me. I just think, why did they believe me?"quote:Op maandag 11 september 2006 17:17 schreef Raydh het volgende:
Ik wil even onvrede uiten over mensen die beloftes maar niet nakomen.Word daar kei ziek van.
Wat doen jullie ermee.
En wat kan je ermee...
Somss.....Ophangen![]()
Ik heb het uitgemaakt!! Wát een graflul!!!quote:Op maandag 11 september 2006 17:17 schreef Raydh het volgende:
Wat doen jullie ermee.
jajaquote:Op dinsdag 12 september 2006 12:41 schreef B4CO het volgende:
Ik zal zo een antwoord geven... beloof ik je!
Wat, je wilt alle politici ophangen?quote:
Mag wel zeggen heel veelquote:Op dinsdag 12 september 2006 12:43 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Wat, je wilt alle politici ophangen?
Strak plan, maar d'r zijn d'r nog al veel van![]()
Klopt TS, maar doe jij met je stoere 'ophangen' eigenlijk ook geen valse belofte?quote:
Zo blijf je aan de gang hequote:Op dinsdag 12 september 2006 13:26 schreef Blue-eagle het volgende:
Ik beloof je dat ik niet zal reageren in dit topic.
Edit: Damn..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |