OMG een fruit & sandwich simluator voor de Wiiquote:
Ik hoop dat het andersom is: 49 Dollar tegen 69 eur lijkt me niet helemaal logisch.quote:Op woensdag 13 september 2006 18:45 schreef depax het volgende:
[..]
Er zijn twee versies uit van de nieuwe.
Een eu (de)
en een us
deze was de us one.
en dit is de eu one:
[afbeelding]
en natuurlijk de nieuwe topgame die uit komt
http://gonintendo.com/?p=5568
Idd. 69,95quote:Op woensdag 13 september 2006 19:14 schreef theiz het volgende:
[..]
Ik hoop dat het andersom is: 49 Dollar tegen 69 eur lijkt me niet helemaal logisch.
Bij de cube zie je dat soort verschillen de hele tijdquote:Op woensdag 13 september 2006 19:14 schreef theiz het volgende:
[..]
Ik hoop dat het andersom is: 49 Dollar tegen 69 eur lijkt me niet helemaal logisch.
Gewoon geld per game die je wilt hebben.quote:Op woensdag 13 september 2006 19:30 schreef Albinoneger het volgende:
is overigens al bekend of die games die te downloaden zijn van oudere consoles gratis zijn of werkt dat met een abo?
en zijn er prijzen van die games bekend dan? Wat kost een zelda voor de 8-bit bijvoorbeeld om maar iets te nomen?quote:Op woensdag 13 september 2006 19:32 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Gewoon geld per game die je wilt hebben.
Denk dat er nog redelijk wat gekke amerikanen een Wii voor madden halenquote:Op woensdag 13 september 2006 19:47 schreef BMH het volgende:
De producer van Madden voor de wii vind dat het spel vermoeiend is als je het een paar uur speelt....
Geeft toch niets aangezien er geen mensen zijn die EA sport games voor een Nintendo console kopen
nog 1 dagje wachten en dan weten we het (waarschijnlijk)quote:Op woensdag 13 september 2006 20:16 schreef Albinoneger het volgende:
[..]
en zijn er prijzen van die games bekend dan? Wat kost een zelda voor de 8-bit bijvoorbeeld om maar iets te nomen?
Is het overigens bekend of er eern maria kart voor de wii komt?
morgen bekend als het goed isquote:Op woensdag 13 september 2006 20:16 schreef Albinoneger het volgende:
[..]
en zijn er prijzen van die games bekend dan? Wat kost een zelda voor de 8-bit bijvoorbeeld om maar iets te nomen?
Zou raar zijn als er geen mario kart voor de wii kwam niet?quote:Is het overigens bekend of er eern maria kart voor de wii komt?
Die is voor mij!quote:Op woensdag 13 september 2006 20:23 schreef BMH het volgende:
229Euro incl. wiimote, nunchuk & Wii Sports.
Daar hoop ik zo op:Dquote:Op woensdag 13 september 2006 20:23 schreef BMH het volgende:
229Euro incl. wiimote, nunchuk & Wii Sports.
Ik.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:52 schreef EricG het volgende:
Wie is er van plan op te blijven voor die event?
als je het tegen mij hebt, nee. maar de mogelijkheid bestaat dat er nieuws komt waar ik van achterover sla.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:08 schreef MilaNL het volgende:
hm probeer je te vertellen dat je denk dat de wii op 1/11 uitkomt?
Dat vind ik wel een beetje nerd-achtig eerlijk gezegdquote:Op woensdag 13 september 2006 21:10 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik.
Dead Rising en Saints Row + bier + energy drinks houden me wel wakker
Wat moet ie dan zeggen?quote:Op woensdag 13 september 2006 21:18 schreef EricG het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een beetje nerd-achtig eerlijk gezegd![]()
Hier de tijden nog een keer:quote:Op woensdag 13 september 2006 21:00 schreef DragonFire het volgende:
Is het nou vanavond of morgen?
Mjah en dan Japan en Amerika 1 uur later.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:40 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Hier de tijden nog een keer:
Japan - 13/14 september - 01:00/07:00
Amerika - 14 september - 14:00/21:00
Europa - 15 september - 12:00/18:00
Dit is geschreven in ONZE TIJD
Ja klopt, dat is het ookquote:Op woensdag 13 september 2006 21:18 schreef EricG het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een beetje nerd-achtig eerlijk gezegd![]()
Mwah vind het er wel ok uitzien, afgezien van geen AAquote:Op woensdag 13 september 2006 22:27 schreef Oksel het volgende:
Wat een kutgraphics op die screens van Madden en Sonic..
tweede en derde optie mogen wel tien eurie goedkoper: tis wel een bundel hequote:Op woensdag 13 september 2006 20:33 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Daar hoop ik zo op:D
Mooie prijzen lijken mij:
200 voor wii, wiimote + nunchuck
240 voor wii, wiimote + nunchuck, wii sports
250 voor wii, wiimote + nunchuck, zelda
ach je wacht al maanden wat kan die dag nog schelenquote:
Kan de Wii wel AA? Ik mag hopen van wel....quote:Op woensdag 13 september 2006 22:33 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja klopt, dat is het ook.
[..]
Mwah vind het er wel ok uitzien, afgezien van geen AA
zelfde!quote:Op woensdag 13 september 2006 23:53 schreef speknek het volgende:
Ik ga er niet op wachten, over zes en een half uur moet ik weer op om te werken, dus ik lees het morgen wel.
Iedereen hier alvast een Happy Thursdayton gewenst!!
Snap er geen bal meer van.... dacht dat het pas de 15e bekend zou wordenquote:Op woensdag 13 september 2006 23:53 schreef speknek het volgende:
Ik ga er niet op wachten, over zes en een half uur moet ik weer op om te werken, dus ik lees het morgen wel.
Iedereen hier alvast een Happy Thursdayton gewenst!!
Ja Jezus dan weten wij het toch ook vannachtquote:Op donderdag 14 september 2006 00:09 schreef Oksel het volgende:
Ja, voor EUR, voo JAP is het vann8.
Tuurlijk welquote:Op woensdag 13 september 2006 23:43 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Kan de Wii wel AA? Ik mag hopen van wel....![]()
Ik denk dat we niet de EU releasedate + prijs krijgen. Maar er zullen iig veel dingen bekend worden gemaaktquote:Op donderdag 14 september 2006 00:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja Jezus dan weten wij het toch ook vannacht
Doe mij ook maar een zwartequote:Op donderdag 14 september 2006 07:00 schreef Retuobak het volgende:
Oh, ik wil graag een zwarte Wii Ruzbeh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |