ooowwwquote:Op woensdag 13 september 2006 10:32 schreef __aram het volgende:
Dit zijn dan ook alleen titels die Hudson misschien beschikbaar zal maken op de virtual console.
De 30 games zijn van de TurboGrafx dus wat daar staat klopt al nietquote:Op woensdag 13 september 2006 10:19 schreef __aram het volgende:
Nieuw interview Red Steel
Weinig nieuwtjes in het interview.
Gewoon lekker lees materiaal waarover gespeculeerd kan worden tot dat de Wii3 begint vannacht.
Overigens worden er vandaag ook weer een boel screens en features op de wii site van IGN toegevoegd.
En dan nog wat geruchten gevonden op http://wii.advancedmn.com/
[..]
[..]
MEGAMEGAMEGATOOOOONquote:Op woensdag 13 september 2006 10:41 schreef Megalomaniac het volgende:
Woops idd...GOED LEZEN MEGA!!!![]()
![]()
Nee daar kunnen we losgaanquote:Op woensdag 13 september 2006 11:41 schreef Ruzbeh het volgende:
Waarom hebben we nou nog een topic voor de Wii events.
Wat een onzchin.Hou het gewoon hier.
mee eensquote:Op woensdag 13 september 2006 11:41 schreef Ruzbeh het volgende:
Waarom hebben we nou nog een topic voor de Wii events.
Wat een onzchin.Hou het gewoon hier.
Prijs en release date zijn onbelangrijk. Iedereen weet dat de wii <250 word en binnen 2 maand word ge-released.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:18 schreef Richardfun het volgende:
En morgen, op m'n verjaardag, krijgen we de info waar het om draait: release date en prijs....symbolisch
Zo komen we nooit tot topic 200quote:Op woensdag 13 september 2006 11:12 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
De 30 games zijn van de TurboGrafx dus wat daar staat klopt al niet.
Trouwens..voor vannacht
Thursdayton : Wii reveal all
OMFG! HOE WEET JE DATquote:Op woensdag 13 september 2006 15:52 schreef depax het volgende:
rayman weet niet of je het gelezen hebt maar ign gaat ( als het goed is ) vanavond heel veel info op rayman releasen
Ik hoop eindelijk een in game filmpje.
Aangezien er alleen japanners naar het Japanse event mogen denk ik dat het wel even duurt voor informatie doorsijpeltquote:Op woensdag 13 september 2006 16:45 schreef Ruzbeh het volgende:
Het is wel jammer dat het voor ons niet goed uitkomt. Het is altijd zo grappig en spannend om langzamerhand te info te krijgen als het evenement doorgaat. Maar nu ga ik gewoon slapen en dan wakker worden. Ik zie wel.
http://blogs.ign.com/Matt-IGN/quote:
quote:We posted a nice interview with the Madden guys today and we'll have some serious Rayman love for you before, or shortly after I'm on my way Wednesday. Look out for a handful of nice new Sonic screens. And we'll have a little something on Red Steel later in the day. But the real fun begins tomorrow night when Nintendo of Japan brings the pain for us and the news for you. Actually, I'm looking forward to it, but damn it if NOJ doesn't spoil everything even before the US and European shows begin.
Wanneer zal het komenquote:Op woensdag 13 september 2006 18:08 schreef depax het volgende:
[..]
http://blogs.ign.com/Matt-IGN/
[..]
Ja van gisterequote:Op woensdag 13 september 2006 18:27 schreef Ruzbeh het volgende:
Dat is al zo oud.
Er zijn twee versies uit van de nieuwe.quote:Op woensdag 13 september 2006 18:40 schreef Ruzbeh het volgende:
Een soortgelijk plaatje had ik een tijdje terug gezien.
JA SORRY IK MAAK OOK WEL EENS EEN FOUTJUH HOOR.![]()
![]()
Het zal waarschijnlijk toch niet kloppen.
OMG een fruit & sandwich simluator voor de Wiiquote:
Ik hoop dat het andersom is: 49 Dollar tegen 69 eur lijkt me niet helemaal logisch.quote:Op woensdag 13 september 2006 18:45 schreef depax het volgende:
[..]
Er zijn twee versies uit van de nieuwe.
Een eu (de)
en een us
deze was de us one.
en dit is de eu one:
[afbeelding]
en natuurlijk de nieuwe topgame die uit komt
http://gonintendo.com/?p=5568
Idd. 69,95quote:Op woensdag 13 september 2006 19:14 schreef theiz het volgende:
[..]
Ik hoop dat het andersom is: 49 Dollar tegen 69 eur lijkt me niet helemaal logisch.
Bij de cube zie je dat soort verschillen de hele tijdquote:Op woensdag 13 september 2006 19:14 schreef theiz het volgende:
[..]
Ik hoop dat het andersom is: 49 Dollar tegen 69 eur lijkt me niet helemaal logisch.
Gewoon geld per game die je wilt hebben.quote:Op woensdag 13 september 2006 19:30 schreef Albinoneger het volgende:
is overigens al bekend of die games die te downloaden zijn van oudere consoles gratis zijn of werkt dat met een abo?
en zijn er prijzen van die games bekend dan? Wat kost een zelda voor de 8-bit bijvoorbeeld om maar iets te nomen?quote:Op woensdag 13 september 2006 19:32 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Gewoon geld per game die je wilt hebben.
Denk dat er nog redelijk wat gekke amerikanen een Wii voor madden halenquote:Op woensdag 13 september 2006 19:47 schreef BMH het volgende:
De producer van Madden voor de wii vind dat het spel vermoeiend is als je het een paar uur speelt....
Geeft toch niets aangezien er geen mensen zijn die EA sport games voor een Nintendo console kopen
nog 1 dagje wachten en dan weten we het (waarschijnlijk)quote:Op woensdag 13 september 2006 20:16 schreef Albinoneger het volgende:
[..]
en zijn er prijzen van die games bekend dan? Wat kost een zelda voor de 8-bit bijvoorbeeld om maar iets te nomen?
Is het overigens bekend of er eern maria kart voor de wii komt?
morgen bekend als het goed isquote:Op woensdag 13 september 2006 20:16 schreef Albinoneger het volgende:
[..]
en zijn er prijzen van die games bekend dan? Wat kost een zelda voor de 8-bit bijvoorbeeld om maar iets te nomen?
Zou raar zijn als er geen mario kart voor de wii kwam niet?quote:Is het overigens bekend of er eern maria kart voor de wii komt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |