Wss wel ja, ik snap overigens ook niet waar ze die info vandaan haalden aangezien Iwata hier niks over heeft gezegd in de conference?quote:
Dat zijn nog best aardige prijzen voor de VC games, misschien dat ik er nog wel wat koop..quote:Famicom: 500 yen (3,35 euro)
Super Famicom: 800 yen (5,3 euro)
als je de huidige prijzen van Japan doortrekt, dan worden die games in de US (en EU) dus bijna twee keer zo duur...quote:Op donderdag 14 september 2006 07:54 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat zijn nog best aardige prijzen voor de VC games, misschien dat ik er nog wel wat koop..
support-plate: misschien die houder om hem verticaal te zetten?quote:Op donderdag 14 september 2006 08:02 schreef MMaRsu het volgende:
In the box:
1 piece of Wii
1 Wiicon strap
1 Nunchuck controller
1 AC adaptor
1 AV cable
1 stand
1 support plate (dunno what this is)
1 sensor bar
1 sensor bar stand
2x battery (AA)
Nintendo heeft niks gezegd over hun aantallen?quote:Op donderdag 14 september 2006 08:07 schreef MMaRsu het volgende:
Ja en het duurt ook wel ff voordat Sony die shortages kan bijvullen
als de geruchten kloppen en het in de US 250 dollar wordt, dan zal de Wii hier 250 euro gaan kosten...quote:Op donderdag 14 september 2006 08:11 schreef koentje.k het volgende:
25,000 = 180euro
Als het dan 200-220 hier is ben ik tevreden en komt er 1tje in huis..
Je weet de releasedate nog niet eens van Europa? 19 november in Amerika, en 2 december in Japan.quote:Op donderdag 14 september 2006 08:17 schreef depax het volgende:
ik ben al een beetje sad over geen twee wiimote en nunchuck en de releasedate.
dat ding hebben ze toch al vanaf de eerste keer dat hij te zien was laten zienquote:Op donderdag 14 september 2006 08:07 schreef kepler het volgende:
[..]
support-plate: misschien die houder om hem verticaal te zetten?
en dus ook een externe adapter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |