Het is nu wel lache geweest zeg met de streams.quote:Op maandag 11 september 2006 18:22 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zou de regie daarom nu express de beelden hebben laten stilstaanLijkt wel een beetje op tita-tovenaar
Ja...maar denk dat dat voor Mo ook heel zwaar is,in het gesprek met Tijn was dat toch wel erg duidelijk te merken.quote:Op maandag 11 september 2006 18:16 schreef GeerenGoor het volgende:
[..]
Zeker weten.
Ik vind het toch wel netjes van Mo dat ze haar zusje beschermd tegen dat soort mensen.![]()
Ja tuurlijk. Op een gegeven moment is het basta.quote:Op maandag 11 september 2006 18:25 schreef riri het volgende:
[..]
Ja...maar denk dat dat voor Mo ook heel zwaar is,in het gesprek met Tijn was dat toch wel erg duidelijk te merken.
Kan dus wel tof zijn van Monique maar ook heel zwaar,wat ze gisteren ook nog zei tegen Tijn was dat ze voordat ze het BBhuis ingingen eigenlijk een beetje Sabrina haar zaakjes alleen had laten opknappen omdat ze dat niet meer voor Sabrina wilde doen,blijkbaar heeft ze er dus ook heel erg genoeg van steeds die beschermende rol op zich te nemen.
welke grapjas is hier foto's van mij aan het plaatsen...hahaah...hebben ze al gegeten of moeten ze nog?quote:Op maandag 11 september 2006 17:49 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
[afbeelding]
dit hang je toch niet aan de grote klok ofzo![]()
Nee al klaar...gelukkig...quote:Op maandag 11 september 2006 18:27 schreef puntoortje het volgende:
[..]
welke grapjas is hier foto's van mij aan het plaatsen...hahaah...hebben ze al gegeten of moeten ze nog?
ohh, sorry, zal niet meer gebeuren, ja hoor ze hebben een pastavariant op was heeeeeerlijkquote:Op maandag 11 september 2006 18:27 schreef puntoortje het volgende:
[..]
welke grapjas is hier foto's van mij aan het plaatsen...hahaah...hebben ze al gegeten of moeten ze nog?
Doe s niet zo onzeker.quote:Op maandag 11 september 2006 18:27 schreef puntoortje het volgende:
[..]
Ik ga dadelijk iets bedenken wat ik mijn maag kan vullen...quote:Op maandag 11 september 2006 18:29 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ohh, sorry, zal niet meer gebeuren, ja hoor ze hebben een pastavariant op was heeeeeerlijk![]()
Het is zo erg dat ik het inmiddels niet meer grappig kan vinden, eerder meelijwekkend.quote:Op maandag 11 september 2006 18:33 schreef Jappie het volgende:
Sabrina: "dus je kan een goeie holpunter geven"
Waar haalt ze die debiele teksten toch vandaan.![]()
ja moet hij net zeggenquote:Op maandag 11 september 2006 18:38 schreef itsme het volgende:
The requested URL /forum/120 was not found on this server.
--------------------------------------------------------------------------------
Apache/2.0.54 (Debian GNU/Linux) PHP/4.3.10-16 Server at forum.fok.nl Port 80
Got fok doet weer raar
en etienne zingt sletje tegen sabine
hij is echt respectloos naar vrouwen toe, weer een indicator dat ie nog nooit een echte relatie heeft gehadquote:Op maandag 11 september 2006 18:38 schreef itsme het volgende:
The requested URL /forum/120 was not found on this server.
--------------------------------------------------------------------------------
Apache/2.0.54 (Debian GNU/Linux) PHP/4.3.10-16 Server at forum.fok.nl Port 80
Got fok doet weer raar
en etienne zingt sletje tegen sabine
heb ik ff bij stream verslagen gezetquote:Op maandag 11 september 2006 18:37 schreef neferhone het volgende:
"Je moet niet lelijk tegen me doen", vindt Sabrina. ...KNIP...tsssssssssssssssss
Rik is weer op zijn Rik's...quote:Op maandag 11 september 2006 18:45 schreef puntoortje het volgende:
[..]
heb ik ff bij stream verslagen gezet
wat ziet rik er weer mooi uit....uche uche
ik zou bijna zeggen gelukkig staan me streams weer vast...Hij heb toch geen jurk aan ofzo?quote:Op maandag 11 september 2006 18:45 schreef puntoortje het volgende:
[..]
heb ik ff bij stream verslagen gezet
wat ziet rik er weer mooi uit....uche uche
...haha...die van mij staan ook weer vast....was net een beeld dat hij een hap nam...hahah ( ik heb soms het idee dat het een zwerver is)quote:Op maandag 11 september 2006 18:48 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik zou bijna zeggen gelukkig staan me streams weer vast...Hij heb toch geen jurk aan ofzo?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |