Dat denk ik ook....en verwacht dat het niet zo snel wordt opgelostquote:Op maandag 11 september 2006 17:02 schreef scanman01 het volgende:
Zelfs op de BB site zelf doen ze het niet. Dus flinke storing dit keer.
dan ga ik maar even in de tuin zitten met een boek.quote:Op maandag 11 september 2006 17:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook....en verwacht dat het niet zo snel wordt opgelost
auquote:Op maandag 11 september 2006 17:03 schreef arneaux het volgende:
Misschien is er wel een vliegtuig in het huis gevlogen..
tja kunnen we ook over speculerenquote:Op maandag 11 september 2006 17:04 schreef gringoman het volgende:
En dat net op de avond van de eerste exit.grrrrrrrr![]()
Ik nog niet hoorquote:Op maandag 11 september 2006 17:06 schreef n1ek het volgende:
ik heb weer beeld ;o
Er zit niets anders op, ik ga ook maar eens aardappelen schillenquote:Op maandag 11 september 2006 17:04 schreef Sonique het volgende:
zucht, kom ik net thuis, denk ik ff lekker BB te kijken, doen de streams het niet...
Wat een gezeik...
Wat moet ik nu doen, eten koken ofzo?
Ik heb beelden van donker afrika bij nachtquote:Op maandag 11 september 2006 17:06 schreef BONG4002 het volgende:
Jup er is weer contact maar nog wél met een buffertje hier en daar
Maar is inmiddels weer vastquote:Op maandag 11 september 2006 17:07 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
1 stream doet het hier weer, Rik probeert nog wat van het haar van Hilde te maken
wou ook wel aardappelen schillen maar helaas al chinees besteldquote:Op maandag 11 september 2006 17:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er zit niets anders op, ik ga ook maar eens aardappelen schillen
klopt jammergenoeg, maar ik kijk op mn ene comp en ik tik op mn andere, toen ik invoer klikte viel me dat ook opquote:
Zeker. Moeten we die mensen ieder jaar herdenkenquote:
Hmmm, chinees...quote:Op maandag 11 september 2006 17:08 schreef neferhone het volgende:
![]()
[..]
wou ook wel aardappelen schillen maar helaas al chinees besteld![]()
Lijkt er meer op dat hij haar een facelift wil geven zo strak als hij dat haar naar achteren trekt.quote:Op maandag 11 september 2006 17:07 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
1 stream doet het hier weer, Rik probeert nog wat van het haar van Hilde te maken
Alle beetjes helpen... tochquote:Op maandag 11 september 2006 17:10 schreef enermid het volgende:
[..]
Lijkt er meer op dat hij haar een facelift wil geven zo strak als hij dat haar naar achteren trekt.
helaas???? ik krijg spontaan trek hierquote:Op maandag 11 september 2006 17:08 schreef neferhone het volgende:
![]()
[..]
wou ook wel aardappelen schillen maar helaas al chinees besteld![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |