Chinezen zijn allemaal undercover agenten. Daarom introduceren ze zich altijd met een westerse naam als Julia of Amanda (het is echt waar)quote:Op maandag 11 september 2006 16:46 schreef tonks het volgende:
Chinezen noemen hun kinderen door bestek van de trap te gooien
Ja had ik laatst ook, iets via paypal gekocht online moest ik mijn betaling telefonisch confirmen kreeg ik telefoon van zo'n gastje (zo'n chinees) "Uhm hello this is peter"quote:Op maandag 11 september 2006 16:48 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Chinezen zijn allemaal undercover agenten. Daarom introduceren ze zich altijd met een westerse naam als Julia of Amanda (het is echt waar)
Het was toch een wok dat ze van de trap lieten vallen? Zo van: ching, tong, tangquote:Op maandag 11 september 2006 16:46 schreef tonks het volgende:
Chinezen noemen hun kinderen door bestek van de trap te gooien
Zo kan het ook, kan allemaal met die chineesjesquote:Op maandag 11 september 2006 16:50 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Het was toch een wok dat ze van de trap lieten vallen? Zo van: ching, tong, tang![]()
nee joh, ze gooien het kind van de trapquote:Op maandag 11 september 2006 16:50 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Het was toch een wok dat ze van de trap lieten vallen? Zo van: ching, tong, tang![]()
O daarom heten er veel chinezen pauw of auwquote:Op maandag 11 september 2006 16:51 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
nee joh, ze gooien het kind van de trap![]()
exactlyquote:Op maandag 11 september 2006 16:51 schreef tonks het volgende:
[..]
O daarom heten er veel chinezen pauw of auw
ik heb zo'n respect voor jouquote:Op maandag 11 september 2006 16:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik zat tijdens me stage in een hotel vol met 40 chinezenOok nog eens gebouwd achter een chinees restaurant... Stinken de hele dag door
![]()
Nou ik had een leuke stage waar ik veel uren kon maken dus ik was er haast nooitquote:Op maandag 11 september 2006 16:56 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
ik heb zo'n respect voor jouhoe heb je het uitgehouden?
Ga naar een chinees afhaalrestaurant, haal de menukaart op en ga die de hele dag hardop lezen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 09:40 schreef muhammad_ali het volgende:
Het stom gelul in het chinees is weer begonnen. En ik heb het om precies te zijn 39 minuten uitgehouden
* muhammad_ali doet zijn oordopjes maar weer in
dat doen ze in Korea, sukkel...quote:Op maandag 11 september 2006 16:51 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
nee joh, ze gooien het kind van de trapen dan proberen ze op te maken wat zijn/haar eerste woordje was en zo noemen ze hem/haar
same differencequote:Op dinsdag 12 september 2006 09:44 schreef donald_dick het volgende:
[..]
dat doen ze in Korea, sukkel...
Heb je onthouden wat hij zei?quote:Op dinsdag 12 september 2006 09:49 schreef muhammad_ali het volgende:
Gister kwam een gast hier eventjes zitten bij een computer en hij groette de dames, bleek een groet in het japans te zijn. Waren ze helemaal verontwaardigd en boos op die gast, dat hij japans groette en niet chinees![]()
In het Japans: 'Hebben jullie ook zo'n heimwee naar de jaren veertig en vijftig?'quote:Op dinsdag 12 september 2006 09:49 schreef muhammad_ali het volgende:
Gister kwam een gast hier eventjes zitten bij een computer en hij groette de dames, bleek een groet in het japans te zijn. Waren ze helemaal verontwaardigd en boos op die gast, dat hij japans groette en niet chinees![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |