abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41709541
Waarom de hel moet ik een account hebben om op de meeste webwinkels iets te kopen?
Doorgaans kom ik op zo'n site maar 1 keer of anders vele maanden of jaren later en dan moet ik mijn password opvragen en eerst herinneren welk emailadres ik ook al weer gebruikt heb...
Inlog eisen vind ik echt NIET klantvriendelijk!

Behalve dat ik klaag over die belachelijke shops die eisen dat ik een account maak.....wil ik ook ff lof uitspreken over de webwinkels waar dat NIET hoeft. Daar koop ik graag.
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
  maandag 11 september 2006 @ 16:30:29 #2
38856 Willaaam
De enige echte!
pi_41709874
quote:
Op maandag 11 september 2006 16:20 schreef Spacehamster het volgende:
Waarom de hel moet ik een account hebben om op de meeste webwinkels iets te kopen?
Doorgaans kom ik op zo'n site maar 1 keer of anders vele maanden of jaren later en dan moet ik mijn password opvragen en eerst herinneren welk emailadres ik ook al weer gebruikt heb...
Inlog eisen vind ik echt NIET klantvriendelijk!

Behalve dat ik klaag over die belachelijke shops die eisen dat ik een account maak.....wil ik ook ff lof uitspreken over de webwinkels waar dat NIET hoeft. Daar koop ik graag.
Echt klantvriendelijk is het niet, maar klantinformatie is natuurlijk goud waard en in de algemene voorwaarden die voorbij komen tijdens het signuppen kun je de tofste dingen vrijwaarden met die gegevens, er is toch niemand die ze leest.
Blijft u vooral vrolijk, ook na het lezen van deze post!
pi_41710759
Ja, ik vind dat ook erg gaar. Vooral omdat ik vaak bij verschillende shops wat in het winkelmandje gooi en dan kijk bij 'afrekenen' wat de verzendkosten en -mogelijkheden zijn. Maar bij de meeste shops moet je daarvoor al eerst een account aanmaken.

Vaak heb ik ook dat als ik bij een shop nog een keer bestel dat ik gewoon een nieuwe account aanmaak omdat ik geen zin heb om de gegevens van mn oude account op te zoeken. Lekker nuttig dus.
pi_41727269
quote:
Op maandag 11 september 2006 16:59 schreef Palomar het volgende:
Vaak heb ik ook dat als ik bij een shop nog een keer bestel dat ik gewoon een nieuwe account aanmaak omdat ik geen zin heb om de gegevens van mn oude account op te zoeken. Lekker nuttig dus.
Goed idee, dat zal ik voortaan ook doen. Kost minder tijd dan pw resetten.
En als iedereen dat doet dan worden ze geflood met accounts en wordt hun database hopelijk duurder in onderhoud.
Maar bij voorkeur ga ik naar de concurrent die zonder accounts werkt.

BTW, zonder accounts kun je ook klantgegevens ronselen.
Er valt nog steeds stiekem een database te bouwen met behulp van straatadressen, ip's en dergelijke.
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
pi_41727311
Een account is een drempel voor grappenmakers en spambots.
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')