Juist!quote:Op maandag 11 september 2006 15:30 schreef freddygonzales het volgende:
Een klootzak is het!
Inderdaad! Voor de wijziging van de zenders was Nederland 1 nog kwaliteit!quote:
Ik vorige week heel de week sesamstraat gemist daardoorquote:Op maandag 11 september 2006 15:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Inderdaad! Voor de wijziging van de zenders was Nederland 1 nog kwaliteit!
Die mening delen wij dan weer nietquote:Op maandag 11 september 2006 15:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
Inderdaad! Voor de wijziging van de zenders was Nederland 1 nog kwaliteit!
quote:Op maandag 11 september 2006 15:49 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik vorige week heel de week sesamstraat gemist daardoor![]()
Oh; nou: Bert kon niet slapn omdat Ernie contant schaapjs zat te tellen omdat hij ook niet kon slapen.quote:Op maandag 11 september 2006 15:49 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik vorige week heel de week sesamstraat gemist daardoor![]()
Gaaast!quote:Op maandag 11 september 2006 15:52 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Oh; nou: Bert kon niet slapn omdat Ernie contant schaapjs zat te tellen omdat hij ook niet kon slapen.
Dat nieuwe biggetje was vermist, maar bleek later in een wasmand te liggen slapen
Elmo leerde tellen van koekiemonster en Supergrovert deed ook nog wat.
Zo; nu ben je weer bij!![]()
Tnxquote:Op maandag 11 september 2006 15:52 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Oh; nou: Bert kon niet slapn omdat Ernie contant schaapjs zat te tellen omdat hij ook niet kon slapen.
Dat nieuwe biggetje was vermist, maar bleek later in een wasmand te liggen slapen
Elmo leerde tellen van koekiemonster en Supergrovert deed ook nog wat.
Zo; nu ben je weer bij!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |