abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41738996
Ik zou bijna denken dat het een conspiracy is
pi_41743755
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 15:45 schreef NoBody122 het volgende:
[offtopic]
op welke school zit je MotionMan0?
academie voor popcultuur, vormgeving

heb even met de pc kerel op school gesproken en die zei dat een andere leerling hetzelfde probleem had. ligt aan het type netwerkkaart waarschijnlijk. ik moet even met de beheerders van t netwerk spreken kijken of er uberhaupt wel een oplossing voor is
  Spellchecker dinsdag 12 september 2006 @ 19:13:18 #28
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_41744835
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 18:40 schreef MotionMan0 het volgende:

[..]

academie voor popcultuur, vormgeving

heb even met de pc kerel op school gesproken en die zei dat een andere leerling hetzelfde probleem had. ligt aan het type netwerkkaart waarschijnlijk. ik moet even met de beheerders van t netwerk spreken kijken of er uberhaupt wel een oplossing voor is
Oh vet

Ik denk overigens niet dat ze dat in hun netwerk aan gaan passen voor 2 lui die er problemen mee hebben
Tevens -purist.
pi_41746120
nee dat denk ik ook niet inderdaad:P al zijn 2 mensen op deze school meer dan 1% van alle leerlingen. maar misschien weten ze daar een andere oplossing.
ik ga eerst proberen verse drivers te installeren, maar eerst uitzoeken wat voor kaartje hier eigenlijk wel niet in zit
pi_41746259
IK gok dat er in Groningen automatisch een draadloos netwerk wordt opgepikt en er dus een internetverbinding is en in Friesland niet. En dat het wel of niet hebben van die verbinding de laptop over de zeik helpt.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_41746903
het gaat er om dat mijn netwerkkaart ruzie heeft met het draadloze netwerk daar in school, die met elkaar in contact komen zodra windows klaar is met laden. nu nog een manier dat te omzeilen

thuis gebruik ik trouwens ook draadloos
  Spellchecker dinsdag 12 september 2006 @ 21:19:41 #32
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_41749514
Driver eerst maar es updaten idd

Merk/type van je wireless kaartje kun je vrij éénvoudig achterkomen via apparaatbeheer (device manager als je een engelse Windhoos hebt)
Tevens -purist.
  dinsdag 12 september 2006 @ 22:25:01 #33
107652 Quincy5
Back to the future
pi_41752254
Met de info die we er nu bij hebben (nog iemand met het probleem en een ander netwerk zonder probleem) is er inderdaad iets met dat netwerk van school dat het veroorzaakt. Toch raar dat iets in een draadloos netwerk zo je computer over de zeik kan helpen.
www.bttf.com
I hate mornings
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')