abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41707723
Ik woon in Almere, en er lopen zulke stoere gangsters rond, niet normaal.. Maarja vandaag zag ik de stoerste op Almere4You ( Almeerse profielensite ).

Aanschouw Maffia, een stoer jochie die GaNgStaaaH is. Ik heb ff een stukje van zijn page gequote, en dat ziet er als volgt uit:
quote:
Faka dan??

Ik zoek een tanga dus als je me spang vind mail me dan oke ik ben veel buiten space vaak met matties soms een paar dingen flikken maar dat doet iedereen wel is ik help me matties bij een fitie en zij helpen mij ook zo doe je dat gewoon. als je uit stedenwijk komt mag je blij zijn want dan kom je uit die gangsterwijk. ik ga vaak om met G-sidneyyy Sylvo en Nicky we voetballen heel soms met kleintjes maar dat is soms fa2 gewoon hahaha en als je mijn msn wil dan moet je vragen nee hoef niet ik bespaar je de moeite mijn msn is voetbal_anry@hotmail.com
haha wat een bosmongool... Voor zijn page moet je ff DEZE link openen.

iig mijn klacht is dus, waarom is hij zo stoer en ik niet ?
Maar zo is het wel, toch?
pi_41707769

Aight.
pi_41707781
Lieveling drank: Aquarius

Een echte gangster.
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
  maandag 11 september 2006 @ 15:23:32 #4
153492 M-I-L-F
Een Zwarte Idylle
pi_41707792
..

Waar moet dit heen met de wereld?
Als de postcode ontbreekt komt de brief niet aan.
pi_41707863
quote:
Op maandag 11 september 2006 15:23 schreef El_Rolando het volgende:

Een echte gangster.
Maar zo is het wel, toch?
  maandag 11 september 2006 @ 15:27:53 #6
94492 freddygonzales
Tieten en kittelaars!
pi_41707923
quote:
Op maandag 11 september 2006 15:23 schreef El_Rolando het volgende:

Een echte gangster.
Gna
Aan het einde van m'n geld houd ik altijd een stuk maand over.
pi_41708004
............../´¯/)
............,/¯../ /
.........../..../ /
...../´¯/'...'/´¯¯.`·¸
../'/.../..../.....:^.¨¯\
('(...´...´.... ¯_/'...'/
.\.................'...../
..'\'...\.......... _.·´
....\..............(
.…..\............. \ Voor De Hater's

pi_41708023
quote:
Op maandag 11 september 2006 15:30 schreef SeaOfLove het volgende:
............../´¯/)
............,/¯../ /
.........../..../ /
...../´¯/'...'/´¯¯.`·¸
../'/.../..../.....:^.¨¯\
('(...´...´.... ¯_/'...'/
.\.................'...../
..'\'...\.......... _.·´
....\..............(
.…..\............. \ Voor De Hater's

htn = vrltn

Jwt.
pi_41708061
Spam
pi_41708139
quote:
Op maandag 11 september 2006 15:31 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

htn = vrltn

Jwt.
pi_41708167
quote:
Op maandag 11 september 2006 15:31 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

htn = vrltn

Jwt.
Heb je dat uit je ondertitel uit de guild recruitment chat ofzo
pi_41708545
Jeweets m'n hometown Almere daar wonen al die gangsta's, eenmaal in Stedenwijk playen we al die spange tanga's 4 sho!
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
pi_41708576
quote:
Op maandag 11 september 2006 15:35 schreef tonks het volgende:

[..]

Heb je dat uit je ondertitel uit de guild recruitment chat ofzo
Stond bij youtube ergens in de comments .
  maandag 11 september 2006 @ 15:55:18 #14
154950 Henny_Huisman
Mr. Surprise himself!
pi_41708728
Wat een fatoe ouwe, die killas denken dat ze dope zijn als ze deze torrie tjekke. En dan dag later.... je weet tog he sahbi. dan zow Fawaka. whaha ik ga stuk.pfffffffff
Surprise Surprise!!! Het onverwachte is de mooiste prijs.
De verrassing brengt u zomaar van de wijs, pas op. Surprise Surprise!!!
  maandag 11 september 2006 @ 15:55:50 #15
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_41708745
Moet je eens bij één van zn buddies kijken... http://ewamocro.almere4you.nl/
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
pi_41708758
quote:
Op maandag 11 september 2006 15:55 schreef Henny_Huisman het volgende:
boh gek jeweeeeeeet ik zo hendig sjiek met mn bobo boeken , jeweet , en toen zn scoto naar me toe vragen voor soetoe ik zo , ik wel wel suposkunko hij zo , jeeeweeeet gek hij zo kopo voor 100 eypo ik zo blijo bij gelijk loesoe

man wat een dago ,
bobo
pi_41708795
_________________________###################________________________### _______________________####_____________________________________________### ____________________####_________________________________________________### ___________________###____________________________________________________### __________________##_______________________________________________________## ________________###__________________________________________________###____## ______________###_________________________###______________________######____## ______________#___________________________###___________________##########____## _____________##____________________________###______________##_############___### _____________##____________________________________________##_##############___## ________#######___________________________________________##_###############___## _______##____##__________________________________________#__################___## _______#__#####_________________________________________#__#################___## _______#########________________________________________#__#################___## ________#########_______________________________________##_################___## ________________##______________________________________##_###############___## _________________###____________________________________##_##############___## ___________________######________________________________#_#############___## _______________________########__________________________#_###########___### ______________________________######_____________________##__######____### ___________________________________#####________________####________#### ______________________________________#####_________####___######### __________________________________________##_______## ___________________________________________##_____## __________________________________________########## __________________________________________########## _________________________________________###______# _______________________________________###________## ______________________________________##___________## ____________________________________###_____________## ___________________________________###_______##______# __________________________________##________##_____##_## __________________________________#_________##_____#__## _________________________________##_________##____##___##_______#### _________________________________##________##_____#____##____###_## __________________________________##_______##_____###__##__##___## __________________________________###______##____##_#__###____## ____________________________________##_____##_____###__###_###### ______________________######________###____###__#__##_#######___## _____________________##____###________###___########_____#______## _____________________###______##_______##_______________________## _____________________##_________##____##________________________## ______________________####_______######________########________## ______________________###__________###________##_____##________## _______________________###_##_________________##____##________## ________________________###___________________##___##________### _________________________###_#________________##__##________## ___________________________###_________________####____#___## ____________________________#####_______________###__#_##_### _______________________________#####_____________##_##__### __________________________________#######_________#__####

Dies dan wel weer
pi_41708821
Moet je, kut?
Adriana (L)
pi_41708832
Dus Antiliaans/Surinaams lullen is maffia? Mi gaddo....
'Ja' op alles...
pi_41708870
Ik wil niks zeggen maar ik vermoed dat er wel een aantal fokkers daar ook op die site zitten. Check die comments.

Hij is nu online trouwens. (Volgens z'n profiel.)

Zijn horoscoop:

Nuchter nadenken zal van essentieel belang zijn nu u wederom te maken krijgt met problematische en uitdagende zaken. De druk ontlopen is geen optie. Vraag de oorspronkelijke bron op als bepaalde informatie verkeerd is overgebracht.

Ik geloofde eerlijk gezegd niet in horoscopen maar deze klopt toch aardig.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  maandag 11 september 2006 @ 16:03:39 #21
154950 Henny_Huisman
Mr. Surprise himself!
pi_41708988
jullie kk fake ass bitches wete nix jullie zijn kapot dom bijna alles fout nigga moet hier niet moeilijk kome doen kk sukkels als je gangstah wil doen kom me chekke in Agga dang crip bitch
pi_41709113
Is het trouwens normaal dat 12-jarigen foto's van hun "kontje" plaatsen op dit soort sites?

http://valerie-s.almere4you.nl/

Waar gaat het heen...

Edit: Net even snel doorgeklikt en alleen leeftijden gekeken en het is echt een grote kidgang... Allemaal 10-12 jarigen.
  maandag 11 september 2006 @ 16:12:05 #23
154950 Henny_Huisman
Mr. Surprise himself!
pi_41709268
quote:
Op maandag 11 september 2006 16:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
Is het trouwens normaal dat 12-jarigen foto's van hun "kontje" plaatsen op dit soort sites?

Waar gaat het heen...

Edit: Net even snel doorgeklikt en alleen leeftijden gekeken en het is echt een grote kidgang... Allemaal 10-12 jarigen.
quote:
heb je nu nog met iemand je bent afgewezen bij sketpark he met wie heb je nu ik kqam wat jij bij mij dee ook bij jouw doen moet ik dat doen ja of nee ooja tom zij dat je hoer was is dat zo
pi_41709328
quote:
Op maandag 11 september 2006 16:12 schreef Henny_Huisman het volgende:

[..]

[..]
loller11!11einZ!11111!! Vooral die laatste zin doet 't 'm.
pi_41709357
quote:
Op maandag 11 september 2006 16:07 schreef SuperHarregarre het volgende:

Waar gaat het heen...

quote:
Interesses: Die Spangee Boy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')