haha wat een bosmongool... Voor zijn page moet je ff DEZE link openen.quote:Faka dan??
Ik zoek een tanga dus als je me spang vind mail me dan oke ik ben veel buiten space vaak met matties soms een paar dingen flikken maar dat doet iedereen wel is ik help me matties bij een fitie en zij helpen mij ook zo doe je dat gewoon. als je uit stedenwijk komt mag je blij zijn want dan kom je uit die gangsterwijk. ik ga vaak om met G-sidneyyy Sylvo en Nicky we voetballen heel soms met kleintjes maar dat is soms fa2 gewoon hahaha en als je mijn msn wil dan moet je vragen nee hoef niet ik bespaar je de moeite mijn msn is voetbal_anry@hotmail.com
quote:Op maandag 11 september 2006 15:23 schreef El_Rolando het volgende:
Lieveling drank: Aquarius
Een echte gangster.
Gnaquote:Op maandag 11 september 2006 15:23 schreef El_Rolando het volgende:
Lieveling drank: Aquarius
Een echte gangster.
htn = vrltnquote:Op maandag 11 september 2006 15:30 schreef SeaOfLove het volgende:
............../´¯/)
............,/¯../ /
.........../..../ /
...../´¯/'...'/´¯¯.`·¸
../'/.../..../.....:^.¨¯\
('(...´...´.... ¯_/'...'/
.\.................'...../
..'\'...\.......... _.·´
....\..............(
.…..\............. \ Voor De Hater's
![]()
Stond bij youtube ergens in de commentsquote:Op maandag 11 september 2006 15:35 schreef tonks het volgende:
[..]
Heb je dat uit je ondertitel uit de guild recruitment chat ofzo
boboquote:Op maandag 11 september 2006 15:55 schreef Henny_Huisman het volgende:
boh gek jeweeeeeeetik zo hendig sjiek met mn bobo boeken , jeweet , en toen zn scoto naar me toe vragen voor soetoe
ik zo , ik wel wel suposkunko
hij zo , jeeeweeeet gek hij zo kopo voor 100 eypo ik zo blijo bij gelijk loesoe
man wat een dago ,
quote:Op maandag 11 september 2006 16:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
Is het trouwens normaal dat 12-jarigen foto's van hun "kontje" plaatsen op dit soort sites?
http://valerie-s.almere4you.nl/![]()
Waar gaat het heen...
Edit: Net even snel doorgeklikt en alleen leeftijden gekeken en het is echt een grote kidgang...Allemaal 10-12 jarigen.
![]()
quote:heb je nu nog met iemand je bent afgewezen bij sketpark he met wie heb je nu ik kqam wat jij bij mij dee ook bij jouw doen moet ik dat doen ja of nee ooja tom zij dat je hoer was is dat zo
loller11!11einZ!11111!!quote:
quote:Op maandag 11 september 2006 16:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
Is het trouwens normaal dat 12-jarigen foto's van hun "kontje" plaatsen op dit soort sites?
http://valerie-s.almere4you.nl/![]()
Waar gaat het heen...
Edit: Net even snel doorgeklikt en alleen leeftijden gekeken en het is echt een grote kidgang...Allemaal 10-12 jarigen.
![]()
quote:Interesses: Die Spangee Boy
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |