Dat ga ik dan ook doen, maar hoe bewijs ik dat ik die persoon ben? Heb wel mijn achternaam in de email staan...maar ja zo kan ik ook wel bij Gmail een emailaccount aanmaken en mij voordoen als iemand anders en dan een nieuw wachtwoord aanvragenquote:Op maandag 11 september 2006 15:33 schreef SeaOfLove het volgende:
Mailtje naar de klantenservice, geef je oude en nieuwe-mailadres...probleem opgelost![]()
Je hebt toch een contractnummer!!!!!quote:Op maandag 11 september 2006 15:36 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Dat ga ik dan ook doen, maar hoe bewijs ik dat ik die persoon ben? Heb wel mijn achternaam in de email staan...maar ja zo kan ik ook wel bij Gmail een emailaccount aanmaken en mij voordoen als iemand anders en dan een nieuw wachtwoord aanvragen![]()
Ja maar dat nummer kan ik ook wel toevallig gezien hebben op de brief van de buren....rolofrokkoeinz!11!!!quote:Op maandag 11 september 2006 15:37 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Je hebt toch een contractnummer!!!!!![]()
Hoe kwamen ze aan je eerste emailadres en hoe konden ze weten dat dat betrouwbaar was?quote:Op maandag 11 september 2006 15:44 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ja maar dat nummer kan ik ook wel toevallig gezien hebben op de brief van de buren....rolofrokkoeinz!11!!!
Ga eens bunjeejumpen zonder touw ofzoquote:Op maandag 11 september 2006 15:44 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ja maar dat nummer kan ik ook wel toevallig gezien hebben op de brief van de buren....rolofrokkoeinz!11!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |