Weet je al een beetje wat je dit schooljaar kan gaan verwachten? Weer allerlei komische projecten maken?quote:Op maandag 11 september 2006 15:29 schreef RaymanNL het volgende:
Ik ben vandaag voor het eerst weer naar school geweestAlles gaat ook goed verder
Alleen het is zo warm
![]()
En hoe gaat het met jou![]()
Naaajaaa zeg! Doe eens wat gezelliger of is het gewoon jouw aparte manier van een TVP plaatsen?quote:
Ik ken dat, wilde een uur geleden al beginnen met Calculus.quote:Op maandag 11 september 2006 15:32 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ben zelf nu bezig met een 'studiedag', daar hoort FOK!ken ook onder blijkbaar.
Bij mij schiet het overigens al best op. Moest een samenvatting maken van een 128 pagina's tellend document en ik heb nu alle pagina's wel 'doorgescand'. Nu op zoek naar de belangrijkste informatie, leuk verhaaltje omheen schrijven en klaar. Dus ik vind dat ik wel mag FOK!ken.quote:Op maandag 11 september 2006 15:48 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik ken dat, wilde een uur geleden al beginnen met Calculus.
Het was een snelle TVP tussen mn potjes Hexic HD doorquote:Op maandag 11 september 2006 15:42 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Naaajaaa zeg! Doe eens wat gezelliger of is het gewoon jouw aparte manier van een TVP plaatsen?
Das me veel werk.quote:Op maandag 11 september 2006 15:53 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Bij mij schiet het overigens al best op. Moest een samenvatting maken van een 128 pagina's tellend document en ik heb nu alle pagina's wel 'doorgescand'. Nu op zoek naar de belangrijkste informatie, leuk verhaaltje omheen schrijven en klaar. Dus ik vind dat ik wel mag FOK!ken.
![]()
Xboxquote:Op maandag 11 september 2006 15:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het was een snelle TVP tussen mn potjes Hexic HD doorWeer een achievement erbij, zit nu op een gamerscore van 305.
Mja, dat opzich wel. Maar er zijn ook hele stukken waar ik niks aan heb en als je dat snel even over kijkt kun je dat toch meteen skippen.quote:
Hmm ja, ik heb gewoon nog niks gedaan.quote:Op maandag 11 september 2006 15:53 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Bij mij schiet het overigens al best op. Moest een samenvatting maken van een 128 pagina's tellend document en ik heb nu alle pagina's wel 'doorgescand'. Nu op zoek naar de belangrijkste informatie, leuk verhaaltje omheen schrijven en klaar. Dus ik vind dat ik wel mag FOK!ken.
![]()
Dat versta ik ook al onder hard werken. Goed gedaan!quote:Op maandag 11 september 2006 16:09 schreef peristilius het volgende:
[..]
Maar wel 4 uur saai gelul aangehoord tijden colleges.
Me eerste opdracht is een soapstore, een online winkel waar je zeep kon kopenquote:Op maandag 11 september 2006 15:32 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Weet je al een beetje wat je dit schooljaar kan gaan verwachten? Weer allerlei komische projecten maken?
Tijdens mijn lessen zit ik ook meestal op Fok! Hoorquote:Ben zelf nu bezig met een 'studiedag', daar hoort FOK!ken ook onder blijkbaar. Ik merk nu nog niet veel van de warmte omdat ik toch in een vrij koele kamer zit. Ben vandaag nog niet eens echt buiten geweest, vanavond misschien maar eens buiten eten ofzo.
Vind jouw opdrachten altijd zo leuk!quote:Op maandag 11 september 2006 16:15 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Me eerste opdracht is een soapstore, een online winkel waar je zeep kon kopen![]()
Maarrrrrrrrrrrr me tweede opdracht is weer een animatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |