dikke vette loser ben jequote:Op maandag 11 september 2006 14:41 schreef brood_korst het volgende:
ik flikker de hele dag door zooi op de grond, toen straks nog 2 boterhamzakjes en een blikje.
Ik heb het toch gekochttt dan bepaal ik wat ik met MIJN spullen doe
Ow, die rommel die je net zag liggen is daar dus vanzelf terecht gekomen. Dat heeft niemand daar neer gegooid?quote:Op maandag 11 september 2006 14:42 schreef Klonk het volgende:
ach, kijk de stoere baggerbrigade is er ook
tuurlijk jong, ik geloof je
Je hoeft niet zo stoer te doen. Je bent op FOK! weet je. Zelfs al gooi je je hele inboedel in de berm, dan zal nog niemand denken: 'Zo, die heeft lef'quote:Op maandag 11 september 2006 14:41 schreef brood_korst het volgende:
ik flikker de hele dag door zooi op de grond, toen straks nog 2 boterhamzakjes en een blikje.
Ik heb het toch gekochttt dan bepaal ik wat ik met MIJN spullen doe
ik niet nee, en degene die dat wel doen, tja dat snap ik dus niet, thuis ruim je ook alles op, en zodra je buitenhuis bent schijnen er mensen te zijn die in eens vergeten wat fatsoen is, of een prullenbak, flinke boete lijkt me dus geen kwaad kunnenquote:Op maandag 11 september 2006 14:43 schreef Thieske het volgende:
[..]
Ow, die rommel die je net zag liggen heeft is daar dus vanzelf terecht gekomen. Dat heeft niemand daar neer gegooid?
Ik steek het meestal in de fik in het bos. Met een beetje mazzel krijg je dan een bosbrand, zodat de brandweer moet komen. Oftewel ik houd dan weer mensen aan het werk! Goed voor de economie!quote:Op maandag 11 september 2006 14:45 schreef Doekes het volgende:
Ik ga altijd naar het bos en gooi mijn troep daar neer.
Plaats zat. Dat beetje accuzuur van m'n oude accu legt hoogstens 2 bomen neer, daar komt dat bos ook wel weer overheen.quote:Op maandag 11 september 2006 14:45 schreef Doekes het volgende:
Ik ga altijd naar het bos en gooi mijn troep daar neer.
Kijk jij snapt het!quote:Op maandag 11 september 2006 14:47 schreef Thieske het volgende:
[..]
Ik steek het meestal in de fik in het bos. Met een beetje mazzel krijg je dan een bosbrand, zodat de brandweer moet komen. Oftewel ik houd dan weer mensen aan het werk! Goed voor de economie!
Niet in mijn tuin nee, wel in die van de burenquote:Op maandag 11 september 2006 14:34 schreef Klonk het volgende:
ik bedoel als je thuis hebt gegeten dan gooi je de restanten toch ook niet uit je keukendeur de tuin in ?
Ik ben de beroerste niet, ik help graag mensen.quote:Op maandag 11 september 2006 14:50 schreef yahtzeehooligan het volgende:
Mensen die een hele auto in het bos dumpen vind ik weer asociaal, je kunt 'em minstens even strippen. Andere mensen willen ook hun rotzooi kwijt.
Maar dat is mijn mening.
Waar moet de brandweer oprukken?quote:Op maandag 11 september 2006 14:56 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Kijk jij snapt het!
Ik doe dit meestal in mais of graan velden, de gehele oogst in de hens zetten met behulp van mijn troep(net voor dat het geoogst kan worden). Zo zal de oogst weg zijn en moet de boer nog harder werken om dat jaar geen verlies te draaien, en de brandweer moet oprukken, dit zal inderdaad zorgen voor meer werk en dus minder werklozen![]()
Brandweermannen worden geil van branden.quote:Op maandag 11 september 2006 14:59 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Waar moet de brandweer oprukken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |