abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 september 2006 @ 14:34:22 #1
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_41706132
is dat nu zo moeilijk ?

ik was net lekker een stukje aan het fietsen en het schijnt nog steeds normaal te zijn om dat wat je niet meer in je auto, op de fiets of wat dan ook nodig hebt gewoon hoppa in de berm te flikkeren.

voor alle sukkels die zich nu aangesproken voelen, gooi verdomme eens wat in de vuilnisbak of hou het bij je tot je thuis bent, ik bedoel als je thuis hebt gegeten dan gooi je de restanten toch ook niet uit je keukendeur de tuin in ?

opruimen die zooi, anders vieren delen, vingers er af hakken ofzo
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  maandag 11 september 2006 @ 14:37:25 #2
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_41706247
Heaumeaux idd.
Wie zijn billen brandt, mag blij zijn dat hij niet andersom stond.
pi_41706257
Waarom die mensen de restanten niet ook op laten eten? Daar leren ze vast van
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
pi_41706302
Gewoon alles in de berm flikkeren, dat houdt mensen aan het werk die dat weer schoon moeten houden.

Goed voor de economie! De berm vervuilen is dus een goede daad!
  maandag 11 september 2006 @ 14:39:20 #5
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_41706305

Singapore
pi_41706317
Ik gooi wel eens de asbak leeg uit het raam als ik geen zin heb om naar de keuken lopen .
pi_41706332
Sommige mensen hebben nooit geleerd wat opruimen is.
(Un)masking for the greater good.
pi_41706390
ik flikker de hele dag door zooi op de grond, toen straks nog 2 boterhamzakjes en een blikje.

Ik heb het toch gekochttt dan bepaal ik wat ik met MIJN spullen doe
gebruiker 2609 is een stom ventje
pi_41706427
Idd, en ik betaal toch belasting, nou dan mogen ze daarvan mijn rommel opruimen. Lekker puh
  maandag 11 september 2006 @ 14:42:23 #10
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_41706432
ach, kijk de stoere baggerbrigade is er ook

tuurlijk jong, ik geloof je
pi_41706435
quote:
Op maandag 11 september 2006 14:41 schreef brood_korst het volgende:
ik flikker de hele dag door zooi op de grond, toen straks nog 2 boterhamzakjes en een blikje.

dikke vette loser ben je
hond en heumeu ook nog sukkel!
pi_41706470
quote:
Op maandag 11 september 2006 14:42 schreef Klonk het volgende:
ach, kijk de stoere baggerbrigade is er ook

tuurlijk jong, ik geloof je
Ow, die rommel die je net zag liggen is daar dus vanzelf terecht gekomen. Dat heeft niemand daar neer gegooid?
pi_41706481
quote:
Op maandag 11 september 2006 14:41 schreef brood_korst het volgende:

Je hoeft niet zo stoer te doen. Je bent op FOK! weet je. Zelfs al gooi je je hele inboedel in de berm, dan zal nog niemand denken: 'Zo, die heeft lef'
(Un)masking for the greater good.
  maandag 11 september 2006 @ 14:45:11 #14
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_41706523
quote:
Op maandag 11 september 2006 14:43 schreef Thieske het volgende:

[..]

Ow, die rommel die je net zag liggen heeft is daar dus vanzelf terecht gekomen. Dat heeft niemand daar neer gegooid?
ik niet nee, en degene die dat wel doen, tja dat snap ik dus niet, thuis ruim je ook alles op, en zodra je buitenhuis bent schijnen er mensen te zijn die in eens vergeten wat fatsoen is, of een prullenbak, flinke boete lijkt me dus geen kwaad kunnen
  maandag 11 september 2006 @ 14:45:56 #15
72470 Doekes
Medisch wonder
pi_41706554
Ik ga altijd naar het bos en gooi mijn troep daar neer.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_41706616
quote:
Op maandag 11 september 2006 14:45 schreef Doekes het volgende:
Ik steek het meestal in de fik in het bos. Met een beetje mazzel krijg je dan een bosbrand, zodat de brandweer moet komen. Oftewel ik houd dan weer mensen aan het werk! Goed voor de economie!
pi_41706622
quote:
Op maandag 11 september 2006 14:45 schreef Doekes het volgende:
Plaats zat. Dat beetje accuzuur van m'n oude accu legt hoogstens 2 bomen neer, daar komt dat bos ook wel weer overheen.
PJ Harvey - This mess we're in (feat. Thom Yorke)
pi_41706660
Dan moet ik zeker de hele tijd op de fiets met die rotzooi in mijn handen fietsen Ik dacht het niet, moet die stinkgemeente maar wat meer prullenbakken neerzetten.
pi_41706722
Mensen die een hele auto in het bos dumpen vind ik weer asociaal, je kunt 'em minstens even strippen. Andere mensen willen ook hun rotzooi kwijt.

Maar dat is mijn mening.
PJ Harvey - This mess we're in (feat. Thom Yorke)
pi_41706940
quote:
Op maandag 11 september 2006 14:47 schreef Thieske het volgende:

[..]

Ik steek het meestal in de fik in het bos. Met een beetje mazzel krijg je dan een bosbrand, zodat de brandweer moet komen. Oftewel ik houd dan weer mensen aan het werk! Goed voor de economie!
Kijk jij snapt het!

Ik doe dit meestal in mais of graan velden, de gehele oogst in de hens zetten met behulp van mijn troep(net voor dat het geoogst kan worden). Zo zal de oogst weg zijn en moet de boer nog harder werken om dat jaar geen verlies te draaien, en de brandweer moet oprukken, dit zal inderdaad zorgen voor meer werk en dus minder werklozen
pi_41706945
quote:
Op maandag 11 september 2006 14:34 schreef Klonk het volgende:
ik bedoel als je thuis hebt gegeten dan gooi je de restanten toch ook niet uit je keukendeur de tuin in ?
Niet in mijn tuin nee, wel in die van de buren
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_41706956
quote:
Op maandag 11 september 2006 14:50 schreef yahtzeehooligan het volgende:
Mensen die een hele auto in het bos dumpen vind ik weer asociaal, je kunt 'em minstens even strippen. Andere mensen willen ook hun rotzooi kwijt.

Maar dat is mijn mening.
Ik ben de beroerste niet, ik help graag mensen.
Daarom laaat ik de kofferbak meestal openstaan, kunnen mensen makkelijk een paar vuilniszakken in kwijt.
pi_41707043
quote:
Op maandag 11 september 2006 14:56 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Kijk jij snapt het!

Ik doe dit meestal in mais of graan velden, de gehele oogst in de hens zetten met behulp van mijn troep(net voor dat het geoogst kan worden). Zo zal de oogst weg zijn en moet de boer nog harder werken om dat jaar geen verlies te draaien, en de brandweer moet oprukken, dit zal inderdaad zorgen voor meer werk en dus minder werklozen
Waar moet de brandweer oprukken?
pi_41707068
quote:
Op maandag 11 september 2006 14:59 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Waar moet de brandweer oprukken?
Brandweermannen worden geil van branden.
  maandag 11 september 2006 @ 15:00:40 #25
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_41707077
Ik gooi mijn rotzooi altijd in de prullenbak, en als die er ff niet is, dan hou ik het bij me in mijn jaszak of tas...

MAAR...

Het enige wat ik wel gewoon midden op straat wil flikkeren, is bijvoorbeeld mijn oude TV of mijn oude printer etc. Komt door die belachelijke verwijderings-bijdrage. Laat ze er dan ook maar iets voor doen, denk ik dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')