die aflevering met die kut picacu waarin hij de hele tijd aan die fles loopt te likken is kutquote:Op maandag 11 september 2006 14:27 schreef Sabryas het volgende:
Geen koffie? Ik voel je pijn..
[afbeelding]
Alsjeblieft![]()
Strak planquote:Op maandag 11 september 2006 14:31 schreef tuiterdespuiter het volgende:
@Sabryas: Dank je wel![]()
@SeaOfLove: Denk er sterk over het senseo apparaat van m'n ouders maar te jatten![]()
![]()
![]()
Klopt, maar een huilende pikachu *emo*, en dat is gaaf.quote:Op maandag 11 september 2006 14:34 schreef brood_korst het volgende:
[..]
die aflevering met die kut picacu waarin hij de hele tijd aan die fles loopt te likken is kut![]()
![]()
Geen koffie meer drinkenquote:Op maandag 11 september 2006 14:19 schreef tuiterdespuiter het volgende:
Wij hebben hier op katnoor 2 hele grote koffie apparaten staan, die normaalgesproken keurig netjes hun koffietjes, theetjes, watertjes, chocootjes etcetera aan de harde werkers doneren. Nu is echter sinds 2 weken een van deze 2 apparaten op onbegrijpelijke wijze kapot.
Dit is niet zo ernstig, ware het niet dat de andere automaat om onverklaarbare wijze heeft beslote sinds vanmorgen 8:27 alleen maar koud water uit te spuwen.
Mijn klacht: Ik ben verslaafd aan koffie en begin nu toch echt afkickverschijnselen te krijgen. Sinds 6:45 geen koffie is zwaar hoor![]()
Groetjes,
Tuiterdespuiter
Senseo is prima te drinken in vergelijking met de meeste automaten die ik bij kantoren tegenkom hoor...quote:Op maandag 11 september 2006 15:55 schreef Remco_h het volgende:
senseo? ik dacht dat je t over koffie had.....
ga dan niet bij zo'n pauper bedrijf werkenquote:Op dinsdag 12 september 2006 08:48 schreef tuiterdespuiter het volgende:
En dag 2 zonder koffie gaat nu in... apparaat is nog niet gemaakt
Je kan ook zeggen dat ik niet bij een bedrijf moet gaan werken dat zijn werknemers naar projecten bij bedrijven stuurt die zoiets hebbenquote:Op dinsdag 12 september 2006 11:08 schreef dennisreijbroek het volgende:
[..]
ga dan niet bij zo'n pauper bedrijf werken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |