niks TRU, meer dirty POLquote:Op maandag 11 september 2006 15:39 schreef Agrafes het volgende:
[..]
TRU is een paar deurtjes verder![]()
Nooit, ze kunnen zo'n impact toch wel aan?quote:
Ik kan me RTL4 nog herrineren met een duidelijk aangeslagen Loretta Schrijver.quote:Op maandag 11 september 2006 15:38 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
toch mooi van cnn, niks man of vrouw in de studio met de info die op de pc binnenstroomt, maar gewoon de onwetende reporter met het wtc op de achtergrond
Jaquote:Op maandag 11 september 2006 15:41 schreef PLAE@ het volgende:
Kan iemand zich nog herinneren die raketaanvallen op kabul 's nachts?iedereen dacht dat ze toen al begonnen maar het was 'maar' dat ongeregelde zooitje rebellen wat later ineens de noordelijke alliantie werd
zo'n verandering als van de tutsi's naar de westerlijke gealliceerden in wo II :")
Is het niet echt live dan?quote:Op maandag 11 september 2006 15:45 schreef PLAE@ het volgende:
Waarom zegt 3 man hier dat het witte huis is geevacueerd net alsof het 11 september 2001 is![]()
Zoiets idd ja. Er werden beelden getoond van feestende moslims die snoep uitdeelden.quote:Op maandag 11 september 2006 15:45 schreef Da_Ripper het volgende:
Ik kan me RTL4 nog herrineren met een duidelijk aangeslagen Loretta Schrijver.
Volgens mij had ze zelfs nog een paar niet politiek-correcte uitspraken...
Waar?quote:Op maandag 11 september 2006 14:34 schreef Dementor het volgende:
Het is al op dvd te krijgen.
klopt ja,quote:Op maandag 11 september 2006 15:47 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Zoiets idd ja. Er werden beelden getoond van feestende moslims die snoep uitdeelden.
Daar reageerde ze duidelijk aangeslagen op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |