Dat is wel zo jaquote:Op dinsdag 12 september 2006 13:48 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
ik denk dat dit meer was zodat de meisjes hun 'voordeligste angle' zouden ontdekken en zouden snappen waarom een andere foto werd gekozen.
Op de site van dit programma staat te lezen dat ze zichzelf, na de makeover, op een legopoppetje vond lijken.quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:52 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Dat is wel zo ja
Goed dat die Stefanie eruit is trouwens... nadat ze haar haar kort hadden geknipt![]()
Het leek net of ze een pruik op hadquote:Op dinsdag 12 september 2006 09:22 schreef Toeps het volgende:
Nee dat was Charmaine, die op Gisele Bundchen zou gaan lijken.
Nou idd!quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:34 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik vind de foto's maar van ondermaats niveau. Goed genoeg voor de Wehkamp, maar high fashion?! Nee.
Misschien niet, maar uiteindelijk zoeken ze naar een top model, niet naar iemand die in een kledingcatalogus kan poseren. Dus waarom zouden ze dat willen?quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:07 schreef apestaartje het volgende:
Misschien was het Wehkamp-sfeertje van die foto's nou net de bedoeling.
Dat moeten ze óók kunnen!
Het ziet er heel simpel uit, maar lang niet iedereen heeft de uitstraling die voor zoiets gevraagd wordt.
wat zijn spoilertags, en wat is een spoiler? wat heeft hij / zij verklapt?quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:07 schreef Starlie het volgende:
[..]
Mijn welgemeende excuses deed het echt niet expres!!![]()
Idd, bij Lily Cole en Gemma Ward is dat juist hun handelsmerk, die verre ogen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:05 schreef Untouchables het volgende:
Vond het zelf overigens erg grappig en dom klinken toen Yfke begon over hoe je als model een perfect gezicht moet hebben, waarbij alle verhoudingen kloppen en je ogen maar niet te ver uit mekaar moesten staan.
Wat een onzin zeg, veel van die modellen die je bij die shows ziet hebben juist een apart gezicht..
Dr zijn zat niet bepaald traditioneel knappe meiden bij ANTM geweest!
quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:15 schreef apestaartje het volgende:
Stefanie is nu inmiddels ook verschenen op de Max Models-site.
[afbeelding]
hahahaquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:47 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ben wel benieuwd wie die _Liquid_ nou kende, dadelijk is het die Silvia
ze zijn 2 weken bezig?!?!quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:34 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik vind de foto's maar van ondermaats niveau. Goed genoeg voor de Wehkamp, maar high fashion?! Nee.
Tis dat er bij staat dat het een stephanie is anders had ik gedacht dat het een kerel was.quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:15 schreef apestaartje het volgende:
Stefanie is nu inmiddels ook verschenen op de Max Models-site.
[afbeelding]
Androgyn is een gewilde look in de modebusiness.quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
Tis dat er bij staat dat het een stephanie is anders had ik gedacht dat het een kerel was.
Geef mij dan toch maar Kim hoor...quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:27 schreef Toeps het volgende:
[..]
Androgyn is een gewilde look in de modebusiness.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |