haha.. ik zie ook geen verschil. Bij Sanne ook amper trouwensquote:Op maandag 11 september 2006 22:01 schreef amaranta het volgende:
Haar haar lijkt weer donker...of ligt dat aan mij..
Inderdaad, zo een innerlijk verdient gewoon niet zo een uiterlijk, want met dat laatste is niets misquote:Op maandag 11 september 2006 22:00 schreef Jerruh het volgende:
argh, sylvia is echt te irritant!!!
ze heeft hele mooie ogen maar ze kan echt niets hebben! zonde!quote:Op maandag 11 september 2006 22:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Inderdaad, zo een innerlijk verdient gewoon niet zo een uiterlijk, want met dat laatste is niets mis![]()
Sanne is vandaag ook superveel in beeld..quote:Op maandag 11 september 2006 22:05 schreef Puckzzz het volgende:
Sylvia is wel erg veel in beeld he? zou ze eruit gaan?
Dat dacht ik net nou ook. Ze doet zo iritant, zo erg kan iemand toch gewoon niet zijn?quote:Op maandag 11 september 2006 22:02 schreef Anyanka het volgende:
Ik zou bijna gaan denken dat Sylvia een actrice is...ze is gewoon té irritant/achterlijk enz.
Moi....ze is wel neukbaar....quote:Op maandag 11 september 2006 21:07 schreef izzypizzy het volgende:
vinden jullie die Sylvia ook zo'n walgelijk wijf???![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |