Hij bracht het bijzonder netjes!quote:Op maandag 11 september 2006 21:42 schreef Liejannuh het volgende:
"Sylvia, je ziet er uit als een hoer."
Ik hoop het ook, ik vind dat ze gelijk heeft trouwens, zo ongeveer een hoer genoemd worden door een of andere pisnichtquote:Op maandag 11 september 2006 21:42 schreef Malahide het volgende:
OMG![]()
die Sylvia. "Dat kun je niet maken Dominique. Dit moet je eruit knippen" Dat ze er nog maar lang mag inblijven!!!
Ze zal wel ontzettend onzeker zijn, stiekem.quote:Op maandag 11 september 2006 21:43 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Hij bracht het bijzonder netjes!
Maar volgens mij heeft Sylvia nogal psychische problemen...
Tis ook nooit goed he!quote:Op maandag 11 september 2006 21:44 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, ik vind dat ze gelijk heeft trouwens, zo ongeveer een hoer genoemd worden door een of andere pisnicht![]()
hehe, idd, tja, ik heb een zwak voor Sylvia, zullen de meesten (hier meest vrouw natuurlijk) niet mee eens zijn, maar ze is tenminste niet de zoveelste kleurloze bakvis. Maar ja, ik vond Janice Dickinson (ondanks dr leeftijd) ook al toppie, conclusie: ik houd waarschijnlijk gewoon van een beetje hoerigquote:Op maandag 11 september 2006 21:46 schreef amaranta het volgende:
[..]
Tis ook nooit goed he!
Als je eromheen draait dan is het verkeerd omdat je niet to the point bent.
En als je, op een zeer nette manier zegt, waar het op staat is het ook niet goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |