Ze zijn wat commerciëler dan gemiddeld, en Wehkamp-modellen en tijdschriften-modellen (Yes, Viva, en andere mainstream) komen relatief vaak daar vandaan, maar ze doen ook gewoon aan editorials e.d..quote:Op donderdag 14 september 2006 12:09 schreef Samson het volgende:
Is Max models niet meer een bureau voor reclame modellen? Je ziet zoveel verschillende types op de site en niet bepaald hoofdzakelijk supermooie mensen zoals je bv bij elite vind
quote:Op donderdag 14 september 2006 12:26 schreef Cyan het volgende:
Monotoon gezoem
ah, ok, thanksquote:Op donderdag 14 september 2006 12:27 schreef apestaartje het volgende:
[..]
Ze zijn wat commerciëler dan gemiddeld, en Wehkamp-modellen en tijdschriften-modellen (Yes, Viva, en andere mainstream) komen relatief vaak daar vandaan, maar ze doen ook gewoon aan editorials e.d..
Het soort opdrachten hangt daar waarschijnlijk gewoon af van het soort hoofd dat je hebt. Ze hebben ook modellen die nauwelijks iets Wehkamp-achtigs doen, maar waarbij hun portfolio vol 'high fashion' staat.
Qua meiden met veel fashionable foto's vind ik deze en deze wel héél mooi, trouwens.
En haar ogen zitten scheef.quote:Op donderdag 14 september 2006 13:11 schreef kleinvogelijn het volgende:
Sylvia heeft een ordinaire blik en brede heupen....
en ze is heel mooiquote:Op donderdag 14 september 2006 13:11 schreef kleinvogelijn het volgende:
Sylvia heeft een ordinaire blik en brede heupen....
Mits ze die rotzooi van d'r gezicht haalt.quote:
precies... ze brak meteen zodra ze commentaar kreeg.quote:Op donderdag 14 september 2006 17:13 schreef Molline het volgende:
Volgens mij is ze heel onzeker ... ze huilt nogal snel![]()
lol ik denk ik ken haar ergens van.. is ze een studiegenoot, dus naast beauty ook nog brainsquote:Op donderdag 14 september 2006 12:27 schreef apestaartje het volgende:
[..]
deze wel héél mooi, trouwens.
ik denk dat ze, wil ze het gaan maken, veel zal moeten veranderen aan haar houding. juist die houding maakt haar enorm lelijkquote:Op donderdag 14 september 2006 17:17 schreef Scandalous het volgende:
[..]
precies... ze brak meteen zodra ze commentaar kreeg.
met die andere make up zag ze er inderdaad ook nog steeds heel mooi uit, ze heeft gewoon een prachtig gezicht.
Ligt daar nou bouwmateriaal op de achtergrond?quote:
ahhh, nu ik de vriendinnen zie snap ik de make uppie ook ineens veel beterquote:
Ja ze zien er wel uit als "vrouwen van lichte zeden"quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:42 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ahhh, nu ik de vriendinnen zie snap ik de make uppie ook ineens veel beter
Ik weet niet hoe lang jij al niet uit bent geweest, maar als je dit in de categorie "vrouwen van lichte zeden" zet, kun je de rest van het vrouwelijke uitgaanspubliek daar ook meteen onder zetten....... Het wordt ook wel weer een verhaal van typische vrouwennijd met Sylvia. Punt blijft dat ze er gewoon goed uitziet, en zij houd gewoon van wat meer make-up. Wat is daar nu mis mee. Tja, het is typisch een meid die er me je vriend vandoor kan gaan, daar zal het hoofdzakelijk door komenquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:01 schreef Michellee het volgende:
[..]
Ja ze zien er wel uit als "vrouwen van lichte zeden"
Die middelste vriendin heeft met haar hippe grote zonnebril onder de zonnebank gelegen zo te zien.quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:42 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ahhh, nu ik de vriendinnen zie snap ik de make uppie ook ineens veel beter
en typisch zo'n meid die die vriend al heeel snel zal dumpen wanneer hij ontdekt hoe high maintenance en arrogant ze is en dan weer met hangende pootjes terug probeert te komenquote:Op vrijdag 15 september 2006 14:35 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang jij al niet uit bent geweest, maar als je dit in de categorie "vrouwen van lichte zeden" zet, kun je de rest van het vrouwelijke uitgaanspubliek daar ook meteen onder zetten....... Het wordt ook wel weer een verhaal van typische vrouwennijd met Sylvia. Punt blijft dat ze er gewoon goed uitziet, en zij houd gewoon van wat meer make-up. Wat is daar nu mis mee. Tja, het is typisch een meid die er me je vriend vandoor kan gaan, daar zal het hoofdzakelijk door komen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |