Daar ben ik het helemaal mee eens. Charmaynes hairdo past niet bij haar gezicht.quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:55 schreef apestaartje het volgende:
Ze praat zo waanzinnig zouteloos. Ik kan het werkelijk niet aanhoren.
De make-overs van Charmayne en Daisy vind ik trouwens niet zo geslaagd. Die enorme bos laat Charmayne's toch al magere gezichtje nog verder verdwijnen, en Daisy lijkt minder zichzelf met dit lange haar.
Bijzonder trouwens hoe mooi Sanne op de foto staat, terwijl ze buiten de fotoshoots om net een doodskopje lijkt.
Nu je het zegt.quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:55 schreef LoveProfusion het volgende:
Ligt er nu een babylijkje op het bed van Alian Charmaine?
Ligt eraan welke foto. De foto's van Sanne, Charmayne en Anne-Marie niet. Die zijn echt super!quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:34 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik vind de foto's maar van ondermaats niveau. Goed genoeg voor de Wehkamp, maar high fashion?! Nee.
Ja inderdaad, ik wil het niet nog een keer missen!quote:Op woensdag 13 september 2006 09:05 schreef Natalie het volgende:
[..]
Laten we het de komende week in de gaten houden.
Ik heb gister gezocht met googlequote:Op woensdag 13 september 2006 00:00 schreef apestaartje het volgende:
[..]
Waar heb je die foto vandaan? Misschien zijn er ook wel zulke foto's van de anderen.
Die link had ik een aantal dagen geleden al gegeven: http://sylvia-hollandsnexttopmodel.hyves.nl/index.php?l3=piquote:Op woensdag 13 september 2006 22:04 schreef Perriwinkle het volgende:
[..]
Sylvia wil ik wel vinden, ze doet al een paar jaar modellenwerk.... maar moelijk, kan niets over haar vinden.
Met een voetballert?quote:Op woensdag 13 september 2006 22:50 schreef LoveProfusion het volgende:
Sylvia May-Kuppie ze is getrouwd
quote:Op woensdag 13 september 2006 22:50 schreef LoveProfusion het volgende:
Mag ik bij die link op 'dit is niet OK' klikken?quote:Op woensdag 13 september 2006 22:16 schreef apestaartje het volgende:
[..]
Die link had ik een aantal dagen geleden al gegeven: http://sylvia-hollandsnexttopmodel.hyves.nl/index.php?l3=pi
Véél foto's!
Deze zou trouwens zó uit de Amerikáánse versie van de reeks kunnen komen:
[afbeelding]
Oké, ik zie de grap nu pas.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:50 schreef LoveProfusion het volgende:
quote:Op donderdag 14 september 2006 00:08 schreef Cyan het volgende:
...en ze staat erbij alsof iemand met een geweer achter haar staat.
5 foto's 5 X hetzelfde koppiequote:Op donderdag 14 september 2006 10:06 schreef kruimel_20 het volgende:
Kathelijn bij max models : http://www.maxmodels.nl/fashion/find_portfolio.aspx?RowNo=0&PageNo=1&ID=91225
En dat ontzettend gare accent van d'r.. 'je hebt als enige de hele dag lope jankuh!'quote:Op donderdag 14 september 2006 00:08 schreef Cyan het volgende:
Yvke presenteert echt verschrikkelijk! Strakke bek, monotoon, kan geen lachje van af. En iedere week hetzelfde riedeltje bij de exitronde.
Felbegeerduh tietul van Hollends nekst Tap Maddol. (uh welke titel bedoel je Yvke?)quote:Op donderdag 14 september 2006 12:15 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
En dat ontzettend gare accent van d'r.. 'je hebt als enige de hele dag lope jankuh!'
'Hollends nekst Tap Maddol'![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |