Niet boeiend, wel heel vervelend.quote:Op maandag 11 september 2006 10:59 schreef tonks het volgende:
klacht: niet boeiend
wtf, ken ik je? Of was het een gokje dat ik op woensdag vrij ben?quote:Op maandag 11 september 2006 11:11 schreef Dirktator het volgende:
Ach, je hebt in ieder geval nog woensdag, om de week doormidden te zagen...:')
Ik ken je. Tweede verdieping, gaat er een belletje rinkelen?quote:Op maandag 11 september 2006 11:13 schreef woutabest het volgende:
wtf, ken ik je? Of was het een gokje dat ik op woensdag vrij ben?
Dan mag je mij eens leuk gaan vertellen wie je bent.quote:Op maandag 11 september 2006 11:14 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Ik ken je. Tweede verdieping, gaat er een belletje rinkelen?
Vraag maar rond in het gebouw. Ik zal opzichtig oogcontact maken zodra je mij herkent.quote:Op maandag 11 september 2006 11:15 schreef woutabest het volgende:
Dan mag je mij eens leuk gaan vertellen wie je bent.
Ja ik ook. Maar ik moet wel iets langer doorgaan denk ik.quote:Op maandag 11 september 2006 11:16 schreef Mikkie het volgende:
Hmmm... ik kom net uit bed. Heerlijk geslapen!
Spannend.quote:Op maandag 11 september 2006 11:14 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Ik ken je. Tweede verdieping, gaat er een belletje rinkelen?
Volgens mij praat je poep.quote:Op maandag 11 september 2006 11:16 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Vraag maar rond in het gebouw. Ik zal opzichtig oogcontact maken zodra je mij herkent.(lekker spannend houden natuurlijk)!
Nou ja, dan niet he. I'll be watching you brotherquote:
T'is in limburg zeker... daar hebben ze toch geen gebouwen met meer dan 1 verdieping?quote:Op maandag 11 september 2006 11:18 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Nou ja, dan niet he. I'll be watching you brother.
Nee, niet in Limburg. En om je statement te ontkrachtigen:quote:Op maandag 11 september 2006 11:19 schreef Camplo het volgende:
T'is in limburg zeker... daar hebben ze toch geen gebouwen met meer dan 1 verdieping?![]()
Dat zeggen alle mensen die geen verstand hebben van architectuur.quote:Op maandag 11 september 2006 11:37 schreef gronk het volgende:
Sow! Da's 'n kenkerlelik kutgebouw, zeg!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |