Ik ga straks ook inzenden.quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:07 schreef warezguy05 het volgende:
het was meer cynisch bedoeld aangezien curchulain pas de 2e inzender was
Ik denk dat jullie het allemaal zwaar zullen hebben als ik win... het valt niet mee om bejaard te zijn heb ik me laten vertellen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:54 schreef Laevid het volgende:
[..]
Da's de spirit die we zoeken![]()
@ Warezguy: Je gaat het nu zwaarder krijgen, met meer deelnemers.![]()
De sluitingsdatum is VOLGENDE WEEK zaterdag. Niet deze weekquote:Op vrijdag 15 september 2006 17:07 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ik ga straks ook inzenden.![]()
quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:29 schreef Laevid het volgende:
[..]
De sluitingsdatum is VOLGENDE WEEK zaterdag. Niet deze week![]()
| 1 2 3 | Captain_Redbeard - 11 punten Curchulain - 3 punten |
Oeh, ik klikte bijna op 'verzenden'. Bedankt voor de waarschuwing.quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:29 schreef Laevid het volgende:
[..]
De sluitingsdatum is VOLGENDE WEEK zaterdag. Niet deze week![]()
stuur eens wat in manquote:Op zaterdag 16 september 2006 18:02 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Oeh, ik klikte bijna op 'verzenden'. Bedankt voor de waarschuwing.![]()
Dan ken je onze beste trancelocator nog nietquote:
haha ja inmiddels kende ik die tactiek ook al wel, maar ik hoop hem misschien te kunnen verleiden een vroegere inzending te doenquote:Op dinsdag 19 september 2006 10:56 schreef Laevid het volgende:
[..]
Dan ken je onze beste trancelocator nog niet![]()
De man met de tactiek om op de laatste dag in te zenden en dan te winnen en iedereen een kutgevoel te geven die hoopte nog te winnen. Aan de andere kant zou iedereen ook een kutgevoel hebben alstie constant ver boven de rest zou staan. Dan zou niemand meer inzenden, dus is z'n tactiek eigenlijk nog zo slecht nog niet.
Samengevat: Trancelocator is een vriendelijk persoon, maar onbedoeld geeftie je altijd een kutgevoel![]()
Maar er zijn nog best wat dagen, dus hopelijk (en ook waarschijnlijk) komen er nog wat mensen bij.
Wil je mij niet in de waan laten dat ik deze stiekem ga winnen dan?quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:19 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
haha ja inmiddels kende ik die tactiek ook al wel, maar ik hoop hem misschien te kunnen verleiden een vroegere inzending te doen
| 1 2 3 4 | Laevid - 19 punten Captain_Redbeard - 11 punten Curchulain - 3 punten |
Hey, wat toevallig. Ik heb net een inzending gedaan.quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:55 schreef Laevid het volgende:
het begint nu toch wel eens tijd te worden voor een inzending van bepaalde personen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:56 schreef Laevid het volgende:
Samengevat: Trancelocator is een vriendelijk persoon, maar onbedoeld geeftie je altijd een kutgevoel![]()
Maar er zijn nog best wat dagen, dus hopelijk (en ook waarschijnlijk) komen er nog wat mensen bij.
| 1 2 3 4 5 | Laevid - 19 punten Trancelocator - 12 punten Captain_Redbeard - 11 punten Curchulain - 3 punten |
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |