TE veel als je het mij vraagtquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:18 schreef warezguy05 het volgende:
score naar 19 pt
15 nog steeds alleen titel goed (jaja er zijn veel rip-off's)
haha ja tijd genoeg idd. maar je kan zo iig een groot deel vd overgebleven ripoffs wegstrepen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:25 schreef Laevid het volgende:
ik heb over het algemeen een bloedhekel aan covers(zeker in de dance-wereld). Dus ik vrees dat ik de beste man (of vrouw) of act niet ken.
Denk dat het dus eerder een tip is voor anderen. Maar we hebben nog bijna 2 weken om er mee af te komen
Haha....en ik dacht dat ik ze bijna allemaal al had gehad (die onder die naam zijn uitgebracht dan).quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:32 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
haha ja tijd genoeg idd. maar je kan zo iig een groot deel vd overgebleven ripoffs wegstrepen.
Fijn dat je het erbij zegt dat het echt waar isquote:
Tsja dat krijg je als je gaat gokken... hij klonk iig wel heel oud.quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:53 schreef warezguy05 het volgende:
Cuchulain, je scoort 3 punten
track 03 is helaas fout
Da's de spirit die we zoekenquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:22 schreef Curchulain het volgende:
Jeuh, weet er welgeteld 1 (en dan nog wel helemaal)
Toch maar ingestuurd, je moet toch ooit eens ergens beginnen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |