Lijkt wel wat of dat afgeschermde stuk dat ook op Tweakers gepost stond... Vind het zelf niet echt nodig dat ze dat soort dingen afschermen, maargoed, daar denkt de overheid blijkbaar anders over.quote:Op maandag 11 september 2006 02:40 schreef Geqxon het volgende:
http://maps.google.com/maps?f=q&hl=en&q=the+netherlands&ie=UTF8&z=16&ll=52.126928,5.320323&spn=0.006929,0.020471&t=k&om=1
Ik gok dat dit van de luchtmacht in Soesterberg is
Noord Limburg ook rond die tijd, want ze zijn bij mijn dorpje (Belfeld) al wel bezig met de aanleg van een nieuwe weg, maar die is pas in November open gegaan, dus de foto's zullen iets van een jaar oud zijn.quote:Op maandag 11 september 2006 03:52 schreef Prowl het volgende:
Zo te zien zijn de kaarten van Midden Limburg gemaakt rond eind september aangezien de hele Weerterkermis nog opgebouwd staat
Een jaar oud al? oh, dat had ik niet gedachtquote:Ik post hier ook maar, kon het andere niet vinden. Ik kan nu mijn huis wel duidelijk zien, ook de autos, supervet. Ik denk dat ze zo'n 4 maanden oud zijn de foto's, als ik de verbouwingen check.
Ok, maar die hebben natuurlijk geen echte luchtfoto's maar in plaats daarvan gewoon een wegenkaart. Voor wegenkaarten gebruik ikzelf overigens Map24. Maargoed, misschien wordt je woonplaats na verloop van tijd duidelijker weergegeven op GE.quote:Op maandag 11 september 2006 13:22 schreef tralalala het volgende:
Maps.ask.com is ook nog een mogelijkheid, in onze woonplaats net iets helderder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |