Ik vind een merge prima. Edoch Sohne Mannheims wel degelijk een ander repertoire er aan overhoudt. De mods moeten maar even zienquote:
Zou u uw post misschien kunnen editten? Dit soort taalgebruik willen we liever niet in dit topic.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:19 schreef yvonne het volgende:
En waarom zie ik dit topic nu pas?
Ben er al jaren fan van
Ik stuurde je vriendje net een linkje van ze via MSN.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:30 schreef ChrisJX het volgende:
Ik vond altijd helemaal niets aan die hele Xavier Naidoo. Maar sinds Dieser Weg ben ik toch wel een beetje om
Het hele elftal zingt mee!: http://www.youtube.com/watch?v=1FD-AGMlWboquote:Op zondag 28 januari 2007 18:31 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Dat is een andere versie die ik ken. Vind er niet veel leven in zitten tot nu toe..
In de docu over het Duitse elftal zingt Asamoah op een gegeven moment die liedje, dat is grappig.
Muziek is ook voor de massa.quote:Op maandag 29 januari 2007 01:23 schreef CrazyTaxi het volgende:
Leuk dat er toch meer mensen het interessant vinden!
Ja, van de andere groep uit de titelquote:Op zondag 28 januari 2007 22:07 schreef yvonne het volgende:
Ik stuurde je vriendje net een linkje van ze via MSN.
Vind ik ook echt een prachtnummer.. hou ook niet zo van Duitse nummers, maar in het Engels doet Naidoo het goedquote:Op maandag 29 januari 2007 22:56 schreef alors het volgende:
Die met RZA, I've Never Seen is mooiMooie stem, maar ik heb echt een grafhekel aan Duits...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |