Die pisnicht moeten ze van de tv schoppen. Wat een kwal is dat.quote:Op zondag 10 september 2006 23:54 schreef the_fucker het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat er nou in godsnaam zo grappig is aan die gehypde hofnar?
Het enige wat mijnheer doet is de volksmoraal onderuit halen door hard werkende Nederlanders te kakken te zetten. Bloed hard werkende burger, bloed. Je bent een schande voor deze planeet, een sukkel, een loser. Lachuhhhhhhhh
Hard werken: beter van niet.quote:Op zondag 10 september 2006 23:54 schreef the_fucker het volgende:
-gehuil-
Paul de Leeuw zit bij de VARA, en die omroep fungeert als propagandamachine van de PvdA, zoals iedere paranoïde gek u haarfijn kan uitleggen.quote:Op zondag 10 september 2006 23:59 schreef razzberry het volgende:
Wat heeft dit in godsnaam met de PvdA te maken.
quote:Op maandag 11 september 2006 00:05 schreef allblack het volgende:
[..]
Paul de Leeuw zit bij de VARA, en die omroep fungeert als propagandamachine van de PvdA, zoals iedere paranoïde gek u haarfijn kan uitleggen.
Ah, het domme deel der natie.Die mag je gewoon te kakken zetten hoor.quote:Op zondag 10 september 2006 23:54 schreef the_fucker het volgende:
hard werkende Nederlanders
Nee, lul. Ik ben fan van Paul de Leeuw.quote:Op maandag 11 september 2006 00:12 schreef razzberry het volgende:
[..]
Het zit je dwars he. De vara.
Ah, vandaar dat je zo vaak het haasje bent.......quote:Op maandag 11 september 2006 00:14 schreef gelly het volgende:
[..]
Ah, het domme deel der natie.Die mag je gewoon te kakken zetten hoor.
Gevatquote:Op maandag 11 september 2006 00:20 schreef the_fucker het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat je zo vaak het haasje bent.......
Prreciesquote:
Hoe vaak heb je dit stukje tekst nou al niet getypt en wanneer ga je nou eens inzien dat het gewoon niet grappig is?quote:Op maandag 11 september 2006 00:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Prrecies
Walgelijke propageer mannetje.
Geef mij maar een oprechte, eerlijke programmamaker als een Wimpie Bosboom, een Andries Knevel en vergeet vooral de den Haag van Daag reporter Ton Elias niet die tegen de stroom moest werken om eindelijk op de lijst van de VVD terecht te komen.
Wanneer ga jij eens op de inhoud in ipv van op de man te spelen als je weggeluld wordt ?quote:Op maandag 11 september 2006 00:26 schreef the_fucker het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je dit stukje tekst nou al niet getypt en wanneer ga je nou eens inzien dat het gewoon niet grappig is?
Ga ballonnen opblazen, mislukte Bassie.quote:Op maandag 11 september 2006 00:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wanneer ga jij eens op de inhoud in ipv van op de man te spelen als je weggeluld wordt ?
Wilibrord Frequin heeft ook en IQ van - 100.quote:Op maandag 11 september 2006 00:31 schreef the_fucker het volgende:
[..]
Ga ballonnen opblazen, mislukte Bassie.
Doe je oom Willibrord dan maar de hartelijke groeten van mij.quote:Op maandag 11 september 2006 00:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wilibrord Frequin heeft ook en IQ van - 100.
Je vindt jezelf erg leuk.Doet me aan Jos Brink en Brandsteder denkenquote:Op maandag 11 september 2006 00:49 schreef the_fucker het volgende:
[..]
Doe je oom Willibrord dan maar de hartelijke groeten van mij.
En nu wieberen, sapperdseflapsidee.....
Zo zie je maar weer, zowel De Leeuw en Frequin bewijzen dat je niet met het intellect van een Carlo Boszhard gezegend hoeft te zijn om toch klasse televisie af te kunnen leveren.quote:Op maandag 11 september 2006 00:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wilibrord Frequin heeft ook en IQ van - 100.
Sterker nog, ik moet altijd spontaan kotsen als ik m ziequote:Op maandag 11 september 2006 10:06 schreef Natalie het volgende:
Ik heb die vent nooit grappig of leuk gevonden. Erger me rot aan 'm. Van mij mag ie gauw, héél gauw van tv verdwijnen.
Nou; als ik m met die vieze Gerard Joling vergelijk valt ie nog best mee...quote:Op maandag 11 september 2006 10:14 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Sterker nog, ik moet altijd spontaan kotsen als ik m zie
Dat is het welquote:Op maandag 11 september 2006 10:25 schreef Natalie het volgende:
Of je mag hem, of je mag hem niet. Weet niet of er een tussenweg is.
Net als Carlo (van Irene), die heeft ook zo'n trekje waar je of gek op bent, of je krijgt spontaan uitslag van zijn stem alleen al.
Waarom van de TV af als veel mensen er wel met veel plezier naar kijken. Geen zapknop op je afstandsbedieningquote:Op maandag 11 september 2006 10:06 schreef Natalie het volgende:
Ik heb die vent nooit grappig of leuk gevonden. Erger me rot aan 'm. Van mij mag ie gauw, héél gauw van tv verdwijnen.
Er is ook een derde stroming: mensen die hem soms leuk vinden (waaronder ik)!quote:Op maandag 11 september 2006 12:28 schreef Rnej het volgende:
ik geloof dat er 2 soorten mensen in nederland wonen
mensen met smaak, en mensen die Paul de Leeuw grappig vinden...
Gerad joling is zo overdreven en idioot dat ik dat wel grappig vind om te zien,quote:Op maandag 11 september 2006 10:17 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Nou; als ik m met die vieze Gerard Joling vergelijk valt ie nog best mee...
Joling niet dan?quote:Op maandag 11 september 2006 14:09 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Gerad joling is zo overdreven en idioot dat ik dat wel grappig vind om te zien,
Paul de Leeuw is altijd zo geforceerd grappig en pretendeert ook echt iets voor te stellen![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |