Dat helpt zelfs niet meer.quote:Op zondag 10 september 2006 23:50 schreef Shirley het volgende:
Ja, je gaat dood. Of je moet verhuizen.
quote:Elementair zwavel is brandbaar. Sommige zwavelverbindingen zoals bijvoorbeeld diwaterstofsulfide (H2S) zijn uiterst giftig. Veel organische zwavelverbindingen hebben een onaangename geur.
I.i.g. bemoeilijkt het op .e.o.a. manier mijn ademhaling waardoor ik het idee heb dat er een zware steen op mijn longen ligt.quote:
Nou jij bent hier nu van harte welkom, mag je het zelf beoordelen!quote:Op zondag 10 september 2006 23:55 schreef Herr_Munk het volgende:
Je gaat eerder dood aan de regelgeving van Nederland betreffende bedrijfsvoering dan aan wat dat bedrijf uitspookt denk ik.
Euu, das die belg die dacht dat ie naast tjernobyl woont terwijl er daar gewoon met vloeibaar stikstof gehandeld wordt, dat spul zorgt voor een laag bij de grond hangende nevel.quote:Op maandag 11 september 2006 00:05 schreef Maisnon het volgende:
forum user Relneger18 heeft ook ooit problemen met gifgassen rond zijn huis gehad, en er topics over geopend, hij kwam zelfs op de radio. Die moet je dus ff zien te bereiken
Enig idee welk dat zou moeten zijn?quote:Op maandag 11 september 2006 00:18 schreef Maisnon het volgende:
Ja, ik weet wat vloeibaar stikstof doet, al veel mee gewerkt, maar ik wist niet dat het dat uitendelijk bleek te zijn. Nouja, sterkte in ieder geval, het klinkt ZEKER niet gezond. Misschien moet je een beter subforum zoeken om hierover te praten, waar ze je écht verder kunnen helpen
Een fabriek staat er helemaal niet eens, er is gewoon sprake van een open terrein waarop een oude kolenberg ligt die ze aan het verbranden zijn (al 30 jaar lang) aan de open lucht.quote:Op maandag 11 september 2006 00:17 schreef ivosnivo het volgende:
Staat die fabriek er net ofzo? Waarom ben je er anders gaan wonen?
dus heel limburg zou last hebben van die damp volgens jou? of weet je niet zo goed wat een provincie is?quote:Op maandag 11 september 2006 00:36 schreef roedeledokie het volgende:
de provincie in limburg
Nee, waar lees je dat ik dat stel?? wel omgeving Kerkrade/Heerlen.quote:Op maandag 11 september 2006 00:41 schreef Dipkip het volgende:
[..]
dus heel limburg zou last hebben van die damp volgens jou? of weet je niet zo goed wat een provincie is?
Fijn voor je, ik hoop dat je 79,9 bent!quote:Op maandag 11 september 2006 00:49 schreef Mustard_Man het volgende:
ik ben ook langzaam aan het doodgaan. ik verwacht niet dat ik ouder dan 80 zal worden.
Nou, dáár lees ik dat?quote:Op maandag 11 september 2006 00:36 schreef roedeledokie het volgende:
Het is zelfs zo erg dat de provincie in limburg de bijnaam heeft "Palermo aan de Maas"
Hallo, de provincie geeft milieuvergunningen af, dit doet ze op ondoorzichtige wijze, slinks, sluw, etc. alles om bedrijven in de gelegenheid te stellen om te doen wat ze willen.quote:
Nou kijk maar uit, voor je het weet zit je vast voor verboden wapenbezitquote:Op maandag 11 september 2006 01:22 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik heb hier nog wel een kogel liggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |