Puik idee! Ware het niet dat er hier geen kroegen open zijn op vrijdagmorgenquote:Op zondag 10 september 2006 23:58 schreef Herr_Munk het volgende:
Tip! Doe beide niet en ga naar de kroeg!
Ik opteer voor alle drie.quote:Op zondag 10 september 2006 23:58 schreef Herr_Munk het volgende:
Wie houdt je tegenquote:Op maandag 11 september 2006 00:05 schreef HighLander het volgende:
[..]
Ik opteer voor alle drie.
En niet naar je vriendin gaan, toch te ver weg, gaat vast nog wel eens uit ook,
Niet gaan motorrijden, levensgevaarlijk en je wordt vast een keer geschept, hoger risicoop verwondingen,
Open geen topics over dit soort flutdilemma's....
Als ik elke keer een topic moet maken voor elke keuze waar ik langer dan 5 minuten over na moet denken kan ik in me eentje heel KLB vullen.
En het topic gaat over het feit dat ik niet kan plannen, dus als mensen nou met tips komen ofzo.. neuh, ze begrijpen de strekking van het verhaal niet terwijl die toch duidelijk omschreven is dacht ik zo.quote:Op maandag 11 september 2006 00:05 schreef HighLander het volgende:
[..]
Ik opteer voor alle drie.
En niet naar je vriendin gaan, toch te ver weg, gaat vast nog wel eens uit ook,
Niet gaan motorrijden, levensgevaarlijk en je wordt vast een keer geschept, hoger risicoop verwondingen,
Open geen topics over dit soort flutdilemma's....
Als ik elke keer een topic moet maken voor elke keuze waar ik langer dan 5 minuten over na moet denken kan ik in me eentje heel KLB vullen.
Koop een krat palm en een campingstoeltje en ga op het terras van de kroeg zitten tot hij open gaat!quote:Op maandag 11 september 2006 00:03 schreef UncleJB het volgende:
[..]
Puik idee! Ware het niet dat er hier geen kroegen open zijn op vrijdagmorgen![]()
Waar haal je die ideeen vandaan zegh!quote:Op maandag 11 september 2006 00:08 schreef Herr_Munk het volgende:
[..]
Koop een krat palm en een campingstoeltje en ga op het terras van de kroeg zitten tot hij open gaat!
Het laffe, makkelijke, voor de hand liggende, eenvoudige, of domme antwoord zou nu zijn:quote:
kuttopictitel, wat wil je.quote:Op maandag 11 september 2006 00:08 schreef UncleJB het volgende:
En het topic gaat over het feit dat ik niet kan plannen, dus als mensen nou met tips komen ofzo.. neuh, ze begrijpen de strekking van het verhaal niet terwijl die toch duidelijk omschreven is dacht ik zo.
die laat ik tenminste niet rondslingerenquote:Op maandag 11 september 2006 00:11 schreef Rekkie het volgende:
Laat je planning over aan iemand anders die het wel kan
Of of.... ehh koop een agenda of of nog duurder een PDA![]()
Daar leg je uiteraard een knoop voor in de zakdoekquote:Op maandag 11 september 2006 00:12 schreef HighLander het volgende:
[..]
die laat ik tenminste niet rondslingeren
Dat rooie wil toch zeggen dat je bij machte bent om er een betere van te maken? De TT verwoord mijn gevoelens tegenover het feit dat ik niet goed kan plannen. Mijns inziens is er dus niks mis mee.quote:
Ach ik heb het wel eens geflikt met een stel maten. Die blik van de kroegbaas toen hij in de middag kwam aankakken was echt onbetaalbaar!quote:Op maandag 11 september 2006 00:10 schreef UncleJB het volgende:
[..]
Waar haal je die ideeen vandaan zegh!![]()
Palm![]()
Voor al het anderequote:Op maandag 11 september 2006 00:31 schreef Herr_Munk het volgende:
[..]
Ach ik heb het wel eens geflikt met een stel maten. Die blik van de kroegbaas toen hij in de middag kwam aankakken was echt onbetaalbaar!![]()
TS , leer van deze tip en volg hem opquote:Op zondag 10 september 2006 23:58 schreef Herr_Munk het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |