Ja potverdriequote:Op maandag 11 september 2006 14:56 schreef maedel het volgende:
[..]
lief![]()
ik ben alleen alweer thuis (parttimer...)
Ik ben jaloers.quote:Op maandag 11 september 2006 14:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan zal ik maar zeker even niet vertellen dat ik gisteren De Kleine Zeemeermin heb gekeken?
Mijn werkbuuv' lust dat vast wel denk ik jaquote:Op maandag 11 september 2006 14:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja potverdrie
dan ga ik hem wel terughalen hoor, want als ik hem laat staat tot morgen dan is er vast al iemand anders mee aan de haal
Prins Erik is tofquote:
Narcist!quote:
quote:Op maandag 11 september 2006 15:04 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Narcist!
Ik had nog zoiets leuks vandaag. Tijdens college zegt de beste man: "Ohja, jullie moesten zo'n boek kopen he voor dit vak? Nou dat is dus niet nodig."
Wij:![]()
quote:
Ik had al een paar opmerkingen klaar, maar ik heb mezelf beloofd me kalm te gedragen, zeker in [lesbeau]quote:Op maandag 11 september 2006 15:20 schreef maedel het volgende:
*in voor een rel*
En waarom is die zeemeermin niet lesbisch?![]()
Sorry, maar Erik is gewoon te charmant.quote:Op maandag 11 september 2006 15:20 schreef maedel het volgende:
*in voor een rel*
Jajaquote:Op maandag 11 september 2006 15:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat kan alleen vanavond pas hoor als ik weer thuis ben![]()
Hehe, eindelijk iemand die me steunt.quote:Op maandag 11 september 2006 15:23 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Sorry, maar Erik is gewoon te charmant.![]()
Omdat Ursula niet lekker wasquote:Op maandag 11 september 2006 15:20 schreef maedel het volgende:
*in voor een rel*
Oh My God, nee, dan viel ik ook meteen van mijn geloof af hoor...quote:Op maandag 11 september 2006 15:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat Ursula niet lekker was
[afbeelding]
True.quote:Op maandag 11 september 2006 15:20 schreef NanKing het volgende:
Opruimen is niet leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |