Nee hoorquote:Op maandag 11 september 2006 17:14 schreef wonderer het volgende:
Hee, ik heb het topic toch niet vermoord nu?!
Oe nou word ik nieuwsgierigquote:Op maandag 11 september 2006 20:21 schreef NanKing het volgende:
Zwaffel, hoe is het nou afgelopen met mikey?
oh en dan ook echt nog op draaitafel met een naald ?quote:Op maandag 11 september 2006 21:58 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
* vanitasvanitatumetomniava luistert: Bob Marley - Dub Feeling
Heerlijk, muziek van half vernaggelde platen![]()
Nou het is nog wel rijkelijk vroeg voor Snieklaas en Tante Jo hoorquote:Op maandag 11 september 2006 22:36 schreef Sitethief het volgende:
Oe, ik moet mijn platenspeler eens uit het stof halen zodat ik mijn Toon Hermans platen weer kan draaien, goed idee Vanitas en Stroekie![]()
![]()
Jaquote:Op maandag 11 september 2006 23:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou het is nog wel rijkelijk vroeg voor Snieklaas en Tante Jo hoor
Maar Mejuffrouw op de Beeke en Loof hutjes kunnen altijd wel hoor![]()
Moet je toch eerst een platenspeler hebbenquote:Op maandag 11 september 2006 23:10 schreef NanKing het volgende:
Mijn platenspeler is een tijdje geleden stuk gegaan.
Ik mis mijn platen, binnenkort maar eens een nieuwe kopen.
Truste Sitethiefquote:Op maandag 11 september 2006 23:12 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Moet je toch eerst een platenspeler hebben
Lesbeau lijkt wel op Homo maar dan onder azijnplassende en rellende nichtjesquote:Op maandag 11 september 2006 23:26 schreef creno het volgende:
wat is er gebeurd ? of zit [HOMO] ergens anders ?
Ja een nieuwe platenspeler bedoelde ik, helder lichtjequote:Op maandag 11 september 2006 23:12 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Moet je toch eerst een platenspeler hebben
Okay de ploeg wordt aangevuld vanuit Down Underquote:Op maandag 11 september 2006 23:54 schreef Roosjedoosje het volgende:
goeiemorgen op deze dag zonder zorgen!
Helaas niet, gewoon op mp3 :-/quote:Op maandag 11 september 2006 22:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
oh en dan ook echt nog op draaitafel met een naald ?![]()
Trustequote:Op maandag 11 september 2006 23:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Okay de ploeg wordt aangevuld vanuit Down Under
dan kan ik nu met een gerust hart gaan slapen
wel te rusten lieve mensen hier![]()
![]()
Familie.quote:Op dinsdag 12 september 2006 01:33 schreef Roosjedoosje het volgende:
ik heb hoofdpijn! Maar ik stuiter toch wel door...
Hey wond, was jouw vriend een goede vriend van steve dan?
Whehe... Hoe laat? Dan kunnen we meeten!quote:Op dinsdag 12 september 2006 01:40 schreef Roosjedoosje het volgende:
Oeh! we komen trouwens dezelfde dag in nederland aan! hoe hip is dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |