En wie gaat die blaren doorprikken, of zijn het brandblaren, want dan mogen ze juist weer niet doorgepriktquote:Op maandag 11 september 2006 08:20 schreef Sitethief het volgende:
Ik zie net dat we een dubbele OP hebben, dat wordt dubbel zo veel blaren![]()
![]()
Foei!quote:Op maandag 11 september 2006 07:33 schreef Sitethief het volgende:
Saai boel daaro, zal wel weer de hele dag op FOK! rondhangen![]()
![]()
Was dat niet meer een opmerking die ik als topic opa moest maken ?quote:Op maandag 11 september 2006 10:11 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Foei!![]()
Je moet aan je toekomst denken!
Ik weet nog wel 'n klusje voor je; je bureau opruimenquote:Op maandag 11 september 2006 11:35 schreef Sitethief het volgende:
Lekker handig hier op het bedrijf, ene collage is paar dagen vrij, en mijn baas is nog niet verschenen (zijn vrouw is aan het bevallen ). het enigste wat ik nu kan doen is notities maken van alle calls die binnenkomen.
Heb helemaal nergens toegang toe, en om nou calls in Nijverdal of Lelystad op te gaan lossen op de fiets ..... Echt *** dit want ik kan totaal niks terwijl de calls binenstromen............
Ik kan heul lang m'n ademn in houden hoorquote:Op maandag 11 september 2006 12:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja dat zal hem wel lukken .... op de fiets toe naar jou toe komen![]()
tot aan Melbourne ?quote:Op maandag 11 september 2006 12:23 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik kan heul lang m'n ademn in houden hoor
vast welquote:
Hoe weet jij hoe mijn bureau er uit zietquote:Op maandag 11 september 2006 11:47 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik weet nog wel 'n klusje voor je; je bureau opruimen![]()
![]()
Als je A kiest ben je mijn heldquote:Op maandag 11 september 2006 13:37 schreef Stroekie het volgende:
zo de zomer is nu echt voorbij
ik kreeg zojuist een email om mijn keuze voor het kerstpakket kenbaar te maken
a donatie goed doel
b wijn pakket
c verrassings pakket
Ra ra, wat ga ik dit jaar nu weer kiezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |