En wie gaat die blaren doorprikken, of zijn het brandblaren, want dan mogen ze juist weer niet doorgepriktquote:Op maandag 11 september 2006 08:20 schreef Sitethief het volgende:
Ik zie net dat we een dubbele OP hebben, dat wordt dubbel zo veel blaren![]()
![]()
Foei!quote:Op maandag 11 september 2006 07:33 schreef Sitethief het volgende:
Saai boel daaro, zal wel weer de hele dag op FOK! rondhangen![]()
![]()
Was dat niet meer een opmerking die ik als topic opa moest maken ?quote:Op maandag 11 september 2006 10:11 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Foei!![]()
Je moet aan je toekomst denken!
Ik weet nog wel 'n klusje voor je; je bureau opruimenquote:Op maandag 11 september 2006 11:35 schreef Sitethief het volgende:
Lekker handig hier op het bedrijf, ene collage is paar dagen vrij, en mijn baas is nog niet verschenen (zijn vrouw is aan het bevallen ). het enigste wat ik nu kan doen is notities maken van alle calls die binnenkomen.
Heb helemaal nergens toegang toe, en om nou calls in Nijverdal of Lelystad op te gaan lossen op de fiets ..... Echt *** dit want ik kan totaal niks terwijl de calls binenstromen............
Ik kan heul lang m'n ademn in houden hoorquote:Op maandag 11 september 2006 12:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja dat zal hem wel lukken .... op de fiets toe naar jou toe komen![]()
tot aan Melbourne ?quote:Op maandag 11 september 2006 12:23 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik kan heul lang m'n ademn in houden hoor
vast welquote:
Hoe weet jij hoe mijn bureau er uit zietquote:Op maandag 11 september 2006 11:47 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik weet nog wel 'n klusje voor je; je bureau opruimen![]()
![]()
Als je A kiest ben je mijn heldquote:Op maandag 11 september 2006 13:37 schreef Stroekie het volgende:
zo de zomer is nu echt voorbij
ik kreeg zojuist een email om mijn keuze voor het kerstpakket kenbaar te maken
a donatie goed doel
b wijn pakket
c verrassings pakket
Ra ra, wat ga ik dit jaar nu weer kiezen
Dat goede doel ga ik zelf rechtstreeks regelen, daar heb ik mijn werk niet voor nodig, zeker omdat er slechts een bepaald aantal goede doelen te kiezen zijnquote:Op maandag 11 september 2006 13:39 schreef NanKing het volgende:
[..]
Als je A kiest ben je mijn held.
Nou vooruit dan maarquote:Op maandag 11 september 2006 13:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dat goede doel ga ik zelf rechtstreeks regelen, daar heb ik mijn werk niet voor nodig, zeker omdat er slechts een bepaald aantal goede doelen te kiezen zijn
dus het werd C
Dat moet je dat vanavond nog maar eens uitleggen aan die grote meneer uit het noorden des landsquote:Op maandag 11 september 2006 13:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Neen, want dat klinkt niet lief.
Overigens heb ik helemaal geen behoefte om een peper in mijn reet toegediend te krijgen.
Ik ben ineens in een "ik lees niet"-fase geschoten.quote:Op maandag 11 september 2006 13:51 schreef NanKing het volgende:
Maedel, heb je die boeken van Sarah Waters al gelezen?
Ben altijd erg benieuwd wat mensen er van vinden.
Toegevoegdquote:Op maandag 11 september 2006 13:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil dat msn het doet. Ja, ik ben een mens-hoer.
Okquote:Op maandag 11 september 2006 13:57 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik ben ineens in een "ik lees niet"-fase geschoten.![]()
Veel te druk voor mijn werk om er eens lekker voor te gaan zitten.Maar het komt vast wel.
Ik ben nu nog niet verder dan bladzijde 5 ofzo, en ik moet weer opnieuw beginnen ben ik bang want veel te lang geleden.![]()
Ik zit heerlijk thuis, hoor lieve mama.quote:Op maandag 11 september 2006 14:01 schreef NanKing het volgende:
[..]
Okwhehe.
Erik, je zit nu op school neem ik aan? Gebruik dan webmessenger (als dat niet geblocked is).
Ohquote:Op maandag 11 september 2006 14:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zit heerlijk thuis, hoor lieve mama.
Nee, msn zegt "Het aanmelden bij MSN messenger is mislukt, omdat de service tijdelijk niet beschikbaar is. Probeer het later opnieuw. 81000314"quote:Op maandag 11 september 2006 14:04 schreef NanKing het volgende:
[..]
Oh.
Zit je op de kutcomputer dan ofzo?
Maak je geen zorgen om mij hoorquote:Op maandag 11 september 2006 13:50 schreef Sitethief het volgende:
Hey Stroekie is ook een goed doel
Help-Stroekie-de-winter door![]()
![]()
![]()
![]()
Foei danquote:Op maandag 11 september 2006 14:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, msn zegt "Het aanmelden bij MSN messenger is mislukt, omdat de service tijdelijk niet beschikbaar is. Probeer het later opnieuw. 81000314"
dat kreeg ik vorige week continuquote:Op maandag 11 september 2006 14:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, msn zegt "Het aanmelden bij MSN messenger is mislukt, omdat de service tijdelijk niet beschikbaar is. Probeer het later opnieuw. 81000314"
gewoon hier op Fok in dit topic gooienquote:Op maandag 11 september 2006 14:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is maar goed dat ik geen spannende dingen meemaak of heb meegemaakt die ik aan iemand kwijt moest.
Maar ik welquote:Op maandag 11 september 2006 14:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is maar goed dat ik geen spannende dingen meemaak of heb meegemaakt die ik aan iemand kwijt moest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |