Daar kom ik wel 2 keer per dag langs richting bus en treinquote:Op dinsdag 12 september 2006 15:01 schreef maedel het volgende:
[..]
Oh, nee, dan zitten we niet bij elkaar op kantoor
Ik zit in het centrum van de stad.
Okay, ik ben niet zo'n missionaris met zendingsdrangquote:Ja, daar heb ik dan weer niet zo'n kijk op eigenlijk. Volgens mij niet uitzonderlijk knap.
Daarbij een vrouw en twee jonge kinderen, dus dat werkt ook niet mee![]()
Goeiemiddag Erikquote:Op dinsdag 12 september 2006 15:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Middag, popjes.
En jij bent dan opa-Ken?quote:
Okidokiquote:Op dinsdag 12 september 2006 15:22 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Goeiemiddag Erik![]()
![]()
Als je zin, hebt slinger MSN dan ff aan![]()
Ik ben echt geen Kenquote:
Nou sorry hoor, maar dat was de enige naam voor een stoere mannelijke popquote:
Eentje heet er Michelangelo (ik heet Michel vandaarquote:Op dinsdag 12 september 2006 15:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, maar dat was de enige naam voor een stoere mannelijke pop
want ik weet die namen van de 4 teenage mutant Ninja Turtles niet
![]()
![]()
Ik ben niet stoerquote:Op dinsdag 12 september 2006 15:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, maar dat was de enige naam voor een stoere mannelijke pop
Ziequote:Op dinsdag 12 september 2006 15:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Michelangelo, Donatello, Raphael en Leonardo.
Weer wat geleerdquote:Op dinsdag 12 september 2006 15:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Allemaal vernoemd naar Italiaanse grootmeesters van kunst.
Bij mij loopt het altijd uit op een mixquote:Op dinsdag 12 september 2006 15:52 schreef maedel het volgende:
zo, de vloer is weer recht, de plinten zitten vast en de parketjongen is lekker op tijd thuis
Wat zal ik nou eens gaan doen?
-tussen de zooi op de laptop Fok!ken?-
-de hut weer inrichten en dus zwaar werk gaan doen?-
*wikt en weegt*
Jaquote:Op dinsdag 12 september 2006 15:54 schreef Chowi het volgende:
Damn, het was warm op de fiets.
Ja, ik had er ook last van. Fietsend valt het wel mee, maar op het moment dat je stilstaat dan heb je het pas echt heet.quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:54 schreef Chowi het volgende:
Damn, het was warm op de fiets.
Om vier uur pas! Hoe barbaars!quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:54 schreef Sitethief het volgende:
[..]
JaEn ik zit binnen
Maar zo vrij dus![]()
![]()
![]()
Mijn probleem was meer dat ik een heel lang stuk vol in de zon moet fietsen. Als ik thuiskom staat het zweet dan gewoon op mijn voorhoofd, echt vreselijk.quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik had er ook last van. Fietsend valt het wel mee, maar op het moment dat je stilstaat dan heb je het pas echt heet.
quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mijn probleem was meer dat ik een heel lang stuk vol in de zon moet fietsen. Als ik thuiskom staat het zweet dan gewoon op mijn voorhoofd, echt vreselijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |