Hij was nog niet ijskoud dus goed te doenquote:
Aha de echte diehard cafiene fanquote:Op dinsdag 12 september 2006 10:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hij was nog niet ijskoud dus goed te doen
en als ik eenmaan mezelf verloren heb in mijn werk dan vergeet ik wel vaker alles om mij heen en laat ik koffie regelmatig koud worden![]()
maar dan drink ik hem nog wel op![]()
een paar jaar terug was ik nog veel erger en kon ik op een dag wel meer dan 10 bekertjes van die automatenkoffie opdrinken. Daar ben ik toch maar meegestopt en na 2 kopjes s morgens stap ik nu over op waterquote:Op dinsdag 12 september 2006 11:10 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Aha de echte diehard cafiene fan![]()
![]()
Ik ook
Ja het is op den duur wel stress verhogend. En water werkt reinigend, goede tip, nu alleen nog een koeling vinden hier op het bedrijfquote:Op dinsdag 12 september 2006 11:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
een paar jaar terug was ik nog veel erger en kon ik op een dag wel meer dan 10 bekertjes van die automatenkoffie opdrinken. Daar ben ik toch maar meegestopt en na 2 kopjes s morgens stap ik nu over op water
quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:33 schreef Roosjedoosje het volgende:
koffie!
ja daar ben ik ook pas mee begonnen toen er hier zo'n water chiller machine kwam te staanquote:Op dinsdag 12 september 2006 11:27 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ja het is op den duur wel stress verhogend. En water werkt reinigend, goede tip, nu alleen nog een koeling vinden hier op het bedrijf
Daar moet ik het dus zonder doen maar t'water uit de kraan hiero is koud genoegquote:Op dinsdag 12 september 2006 11:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja daar ben ik ook pas mee begonnen toen er hier zo'n water chiller machine kwam te staan![]()
Ik vond dat vroeger ook maar raar en luxe die cooltainers op elke afdeling maar als ze dan toch eenmaal die dingen plaatsen dan moet je ze ook gebruiken vind ik.quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:56 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Daar moet ik het dus zonder doen maar t'water uit de kraan hiero is koud genoeg![]()
Lol opa Stroekiequote:Op dinsdag 12 september 2006 13:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik vond dat vroeger ook maar raar en luxe die cooltainers op elke afdeling maar als ze dan toch eenmaal die dingen plaatsen dan moet je ze ook gebruiken vind ik.
Dat geldt ook voor de lift
ik zit op de 2e etage, en loop altijd met de trap naar beneden en ga met de lift naar boven toe.![]()
en dan die bouwvakkers en meneren van de liftfabriek teleurstellen?quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:15 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Lol opa Stroekie
Komop, gebruiken die benen![]()
![]()
Jij bent echt niet makkelijk te pakken te krijgenquote:Op dinsdag 12 september 2006 13:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dan die bouwvakkers en meneren van de liftfabriek teleurstellen?
ik vind dit juist een mooie combinatie, nu beloon ik zowel de trappenmakers als de liftmensen door gebruik te maken van alle twee de mogelijkheden![]()
dat gaat op voor meerdere kanten hoorquote:Op dinsdag 12 september 2006 13:26 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Jij bent echt niet makkelijk te pakken te krijgen![]()
![]()
![]()
Mischien ben je daar te soft voor, maar das helemaal niet ergquote:Op dinsdag 12 september 2006 13:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat gaat op voor meerdere kanten hoor![]()
![]()
maar ik zou faliekant zakken voor een examen playing hard to get![]()
euhm euhm........volgens mij moet ik nu Erik citerenquote:Op dinsdag 12 september 2006 13:29 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Mischien ben je daar te soft voor, maar das helemaal niet erg![]()
Ik houd wel van een softe StroekieLekker zacht en knuffelig
![]()
Ik deel graag compromisloos complimentjes uitquote:Op dinsdag 12 september 2006 13:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
euhm euhm........volgens mij moet ik nu Erik citeren
Ik bloos helemaal en ben speechless
niet te veel complimentjes uitdelen hoor, daar wordt ik verlegen van![]()
dan ben je bij deze met vlag en wimpel geslaagdquote:Op dinsdag 12 september 2006 13:36 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik deel graag compromisloos complimentjes uit![]()
![]()
Maar alleen aan mensen die het verdienen
Ach ik houd er gewoon van ander mensen blij te maken![]()
![]()
![]()
Damn, jij zit toch niet bij mij op de afdeling ofzo he? Dat je mij kuchend en hoestend en snotterend voorbij hebt zien komen ofzo?quote:Op dinsdag 12 september 2006 09:47 schreef Stroekie het volgende:
Oh en dan direct nog maar een kopje warme thee met honing voor Maedel klaarzetten voordat ze weer naar huis toe is
geen idee of ik bij je op de afdeling zitquote:Op dinsdag 12 september 2006 14:27 schreef maedel het volgende:
[..]
Damn, jij zit toch niet bij mij op de afdeling ofzo he? Dat je mij kuchend en hoestend en snotterend voorbij hebt zien komen ofzo?
Ik vind het wel lief dat je aan me denkt![]()
Beschrijf hem eens, is het een leuk exemplaar ?quote:Uiteraard ben ik inmiddels thuisAan het luisteren naar de parketjongen die het parket weer goedlegt (was een beetje omhoog gekomen)
Oh, nee, dan zitten we niet bij elkaar op kantoorquote:Op dinsdag 12 september 2006 14:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
geen idee of ik bij je op de afdeling zit
ik kijk uit op het Evoluon
[..]
Ja, daar heb ik dan weer niet zo'n kijk op eigenlijk. Volgens mij niet uitzonderlijk knap.quote:Beschrijf hem eens, is het een leuk exemplaar ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |