abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41692593
Ik moet begin oktober voor mijn werk een lang weekend naar Italie (vliegen op Milaan waarschijnlijk, en de locatie van de cursus is aan het garda meer, ongeveer 2 uur van Milaan). Ik wilde van die gelegenheid gebruik maken om wat van mijn hard verdiende vakantiedagen er doorheen te jagen, mooi meegenomen dat mijn baas devluchtkosten betaald dacht ik zo.
Aangezien het een beetje kort dag is allemaal zit ik verlegen om wat ideeen. Zat zelf te denken om na die cursus eerst een tijdje in milaan te blijven, en na een paar dagen vanaf milaan de trein te nemen naar Florence en dan daar wat dagen door te brengen en dan eventueel nog door te trekken naar het zuiden (Rome) of om meer naar het noord oosten te gaan (Venetie).
Dus, Milaan, is dara wat te beleven? Trein naar Florence of autootje huren? Na florence nog een andere stad eraan vastplakken of lekker terug naar Milaan en dara op mijn retourvlucht te wachten? Nog andere ideeen/suggestiess/must-sees?
Ik ben overigens nog nooit in Italie geweest, dus alles is nieuw voor me daar.
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
What a day for a daydream.
pi_41693191
Dichter in de buurt van Milaan liggen nog een hoop leuke steden... Genua, Turijn en Verona om te beginnen. Bergamo is ook leuk om eens gezien te hebben en iets verder weg is er nog Venetië of Bologna.

Florence is zeker een stad om gezien te hebben, maar ligt nog best ver van Milaan af. Daarentegen hoef je het voor de prijs niet te laten: http://www.trenok.it/ biedt je al voor 9 euro een enkele reis met de HSL van Milaan naar Florence in 2u40min
pi_41693518
ah topic gevonden, dan gaan we daar verder

La bellissima Italia - topique parte due!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')