Dat meen je niet! Wat een honden!quote:Op zondag 10 september 2006 22:21 schreef brood_korst het volgende:
Het is dus gewoon kouwe thee in een pak![]()
Nee, echt?quote:Op zondag 10 september 2006 22:21 schreef brood_korst het volgende:
Wat had je verwacht dat erin zat dan? Jack Daniels?quote:Op zondag 10 september 2006 22:21 schreef brood_korst het volgende:
Kan iemand deze mislukte penis passie vrucht uit mijn topic verwijderen.quote:Op zondag 10 september 2006 22:26 schreef De_Ananas het volgende:
Houd echt je bek man
Dit is veel beter dan die hoerenkop van je!
die van de aldiquote:Op zondag 10 september 2006 22:26 schreef switchboy het volgende:
Je moet ook wel echte ijsthee drinken.
Nepbrabotilburger!quote:Op zondag 10 september 2006 22:31 schreef BrauN het volgende:
Dit is juist lekker man, brood_aap!
Die van de Aldi is zo goor, met teveel suiker. Pickwick is juist lekker!
Geen grote bakkes tegen mijn vriend brood_korst he!quote:Op zondag 10 september 2006 22:32 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Ga jij naar de Aldi? Lollerpauper.
quote:Op zondag 10 september 2006 22:33 schreef BrauN het volgende:
[..]
Geen grote bakkes tegen mijn vriend brood_korst he!
Hij mag dan wel een homofiele smaak qua icetea hebben, maar het is een gouden kerel!
Hij stopt zekers wekelijks zijn gouden tampeloeres in je reet ofnie?quote:Op zondag 10 september 2006 22:33 schreef BrauN het volgende:
[..]
Geen grote bakkes tegen mijn vriend brood_korst he!
Hij mag dan wel een homofiele smaak qua icetea hebben, maar het is een gouden kerel!
Beetje moeite met de Engelse taal soms? Waarom denk je dat het ICE Tea heet?quote:Op zondag 10 september 2006 22:25 schreef brood_korst het volgende:
Warme theeMaar ik zag ook al nergens een motor op het pak zitten om de thee op tempratuur te houden
![]()
Dan klopt er alsnog de ballen van want er zit geen ijs inquote:Op zondag 10 september 2006 22:43 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Beetje moeite met de Engelse taal soms? Waarom denk je dat het ICE Tea heet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |