of gewoone een donkere kamerquote:Op zaterdag 16 september 2006 21:48 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
En vaak betere zichtbaar, en geen gedoe met weinig licht enzo. Hangt natuurlijk ook erg af van de beamer etc.
Uiteindelijk vanmorgen een keer gestart.. me niet bekommerd om die rocketlaunchers.. die schoten mis of 1 van hun eigen op.quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:59 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]inderdaad..
Ik heb het ook gehaald met de AK47 (Al scheelde het inderdaad niet veel)
Had jij dat niet al eerder gevraagdquote:Op zondag 17 september 2006 13:08 schreef CittaR het volgende:
hoe doe je dat?
Dat hielp heel goed inderdaad.quote:Op zondag 17 september 2006 12:58 schreef MMaRsu het volgende:
Voor de mensen die problemen hebben met Saints Row probeer eens de cache te legen
ja kloptquote:Op zondag 17 september 2006 13:31 schreef NX het volgende:
[..]
Had jij dat niet al eerder gevraagd
Kijk eens in de OP
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WWhhhelp
[ Bericht 1% gewijzigd door koentje.k op 17-09-2006 14:42:02 ]
Doorspelen met je hoofd.quote:Op zondag 17 september 2006 14:34 schreef Hellrazor het volgende:
hoe krijg ik een andere crib ?
quote:Op zondag 17 september 2006 14:06 schreef koentje.k het volgende:
Ik zit een beetje vast, ben op 48% ofzo en er zijn geen missies meer... Ik heb mn respect bar gevuld tot 7x dus daar kan het niet aan liggen??!Iemand?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WWhhhelp
Ik zit een beetje vast, ben op 48% ofzo en er zijn geen missies meer... Ik heb mn respect bar gevuld tot 7x dus daar kan het niet aan liggen??!druk op start, 1x op je rechtertrigger. ga naar statistics en kijk even hoeveel missie je hebt gedaan...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WWhhhelp
mijn respectbar is gevuld tot 65x ik moet echt maar eens aan de vice kings missie's beginnen....
30 uit 36, maar ik heb dus ook geen missie plaatjes meer... geen vice kings geen rolerz geen carnalies..quote:Op zondag 17 september 2006 15:40 schreef CittaR het volgende:
[..]
druk op start, 1x op je rechtertrigger. ga naar statistics en kijk even hoeveel missie je hebt gedaan...
mijn respectbar is gevuld tot 65x ik moet echt maar eens aan de vice kings missie's beginnen....
Geen uitgespeelt.quote:Op zondag 17 september 2006 15:50 schreef CittaR het volgende:
moet je alle 3 de groepen nog afmaken of heb je er al 1 of 2 uitgespeeld?
Je moet geloof ik dan, meer respect verdienen eerst.quote:
Ik zit een beetje vast, ben op 48% ofzo en er zijn geen missies meer... Ik heb mn respect bar gevuld tot 7x dus daar kan het niet aan liggen??!ik denk dat dat niet het probleem isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WWhhhelp![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |